Maybelline SuperStay matte ink a Instant anti-age korektor


Ahojte!
Dnes mám pre Vás krátky článok o produktoch Maybelline, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Tieto produkty sú dostupné v drogériách už niekoľko týždňov takže si myslím, že to nebude pre Vás novinka, no i napriek tomu by som to rada zhrnula.

Firma Maybelline je na trhu od roku 1915, keď si mladá Američanka menom Mabel Williams namiešala originálny prípravok na zvýraznenie očí. Jej brata Thomasa to natoľko nadchlo, že založil spoločnosť Maybelle Laboratories a začal sa venovať predaju maskár. Netrvalo dlho a ženy po celých Spojených štátoch žiadali Maybelline. V druhej polovici deväťdesiatych rokov sa Maybelline stala súčasťou kozmetického gigantu L'Oréal Group. Jej cieľ však zostal stále rovnaký – ponúkať zákazníkom prvotriednu a zároveň cenovo dostupnú dekoratívnu kozmetiku.

Ako prvotriedny produkt sú pre mňa určite aj tieto tekuté matné rúže SuperStay Matte Ink 


Rúže vám zaručia 100% istotu, že Vám na perách ostanú celý deň.  Práve takéto dlhotrvajúce tekuté matné rúže sú teraz vyhľadávané a veľmi používané.

Môžete si vyberať až z 19tich odtieňov čo je veľkým plus.
Po zaschnutí sú na perách matné, nerozpíjajú sa, netozmazávajú a vydržia niekoľko hodín bez pohnutia. Môžete jesť, piť, bozkávať sa a rúž ostane na mieste. Ubezpečujem Vás, že si ho budete po celom dni ešte odmaľovávať a aj s tým budete mať problém.
Ak si však nanesiete veľké množstvo rúžu nielenže Vám bude dlho zasychať, ale budete mať nepríjemný ťažký pocit na perách takže naozaj veľmi opatrne.

Všetky tieto rúže sú vysoko pigmentované a naozaj stačí jedno namočenie a vykreslite celé pery. Sú tekuté ale nie príliš, že pri nanášaní budete potrebovať konturku.
Majú príjemnú, nie veľmi vtieravú, sladkastú vôňu.
Rúže majú 5 ml a kúpite ich v ktorejkoľvek drogérii alebo na e-shope notino.sk
Momentálne je v drogériach teta na ne akcia a stoja tam necelých 6€ čo je naozaj úžasná cena.

(Dreamer,Lover, Inspirer, Romantic)

Ja som mala možnosť vyskúšať 4 odtiene a rada by som vám ich predstavila.

Odtieň 10 Dreamer je svetloružový, babypink, veľmi jemný a nenápadný odtieň. Pôsobí veľmi prirodzene a nevtieravo na denné nosenie ako stvorený. Dá sa zladiť aj s jemným aj s výrazným líčením.

Odtieň 15 Lover výraznejší ružový odtieň so štipkou hnedej a fialovej, vhodný na jesenné dni pre studené typy.

Odtieň 125 Inspirer krásna ružová farba veľmi príjemný odtieň vhodný na deň ktorý sa bude hodiť snáď všetkým svetlým typom.

Odtieň 30 Romantic je sýta žiarivá priam až neónovo ružová farba, ktorá pôsobí veľmi sviežo a šťavnato.


Instant Anti-age Eraser korektor

Do rúk sa mi dostal aj tento tekutý korektor, ktorý som testovala v odtieni 05 Brightener.
Tento odtieň mi veľmi sadol a je to ako moja druhá tvár. Korektor je u nás dostupný za  8€. Nájdete ho v 12 odtieňoch no u nás sú dostupné 4.
Korektor má 6,8ml a je veľmi praktický do ruky a aj do kabelky. 


Na vrchu korektoru je hubka, ktorou si korektor nanesiete na očné okolie. Nedá sa s ňou zapracovať, ale to ja neberiem ako negatívum. Aplikátor je s mäkkou hubkou, ktorá nepodráždi Vaše očné okolie.

Hubka korektoru je chránená anti-mikrobiálnym systémom, no i napriek tomu by som korektor nevyužívala na niekoho iného. Hubku stačí len utrieť suchou utierkou a zbavíte sa prebytočného korektoru.


Vlastnosti korektoru
- jednoduchá aplikácia
- obsahuje goji + haloxyl , ktorý vyživuje očné okolie
- zbaví Vás tmavých kruhov pod očami
- viditeľne znižuje vačky po očami
- má veľmi ľahkú textúru a nezalieza do vrások


Odtieň Brightener mi neskutočne sadol a spraví presne to čo od neho očakávam. Má ružovkastý podtón a mojej pleti naprosto vyhovuje. Zakryje tmavé kruhy, veľmi dobre sa zapracuváva do očné okolia a nezalieza do vrások. Nie je parfumovaný takže absolútne nedráždi očné okolie čo je pre mňa veľmi dôležité. I napriek tomu, že má ľahkú textúru zakryje nedokonalosti a ja som s ním spokojná.

Poznáte tieto produkty? Napíšte mi ako ste s nimi spokojné vy.

Pekný deň Tatiana 🖤

Komentáre