Chvíľa pre seba s Mistral


Ahojte!
opäť som tu so svojimi čajovými seansami. Je to veľmi príjemné písať Vám nie len o týchto čajoch Mistral ale aj o iných od Popradské. Vždy si pri tom veľmi oddýchnem a načerpám energiu. Fotenie a príprava ma absolútne neobťažuje, lebo si vždy potom môžem vychutnať čajík, ktorý som si pripravila.
No ale poďme k tomu, prečo ste si klikli na článok. Dnes Vám predstavím ďalšiu novinku ovocných čajov Mistral 

 MARHUĽA & LEVANDUĽA


Ak máte náročný deň a chcete dopriať svojmu telu relax, oddych a upokojenie toto je ten správny čaj. Využite jeho nádhernú vôňu po levanduli a pohladkajte svoje chuťové poháriky sladkou marhuľou, ktorá Vám vyčarí úsmev na tvári.
Vychutnajte si jedinečnú vôňu a chuť v úžasnej kombinácii. Doprajte si v dúškoch šťavnatú marhuľu a predstavte si, ako do nej zahryznete a vychutnáte si ju. Predstavte si ako sedíte v poli plnom levandule a vychutnávate si chvíľu pre seba.

Ovocie a kvety sa spojili a vytvorilo túto úžasnú kombináciu voňavých a šťavnatých čajov.


Po zaliatí sa miestnosťou šíri nádherná sladkastá vôňa marhule. Ja zbožňujem túto vôňu. Pripomína mi leto, teplo, jemný teplý vánok, veľa ovocia, pokoj,.......

Čaj má nádhernú oranžovú farbu, ktorá sa postupne zvýrazní a ja už vtedy viem, že nastáva moja chvíľa vypiť toto tekuté, voňavé a dokonalé prekvapenie. Keď mám toho niekedy veľa a neviem čo skôr, na chvíľu si sadnem a vychutnám si šálku čaju. Niekedy je to veľmi dôležité.
Veď predsa všetko počká.


Oddýchnite si a doprajte tento famózny ovocný čaj. Som milo prekvapená aj z tejto novinky. Toto čarovné spojenie ovocia a bylín..sladkej marhule a voňavej levandule...je veľmi vydarené a myslím si, že kto tento čaj (aj ostatné novinky od Mistral) ochutná ostane im verní. Ak si chcete čaj objednať stačí zájsť na stránku Popradské
V čaji sa nachádza aj zmes jabĺk, šípky, černice, kvety levandule, sladké drievko, pomarančová kôra a koreň čakanky. Toľko zaujímavých ingrediencií aby vznikol tak unikátny čaj.


Načerpajte energiu s Mistral a doprajte si chvíľu pre seba.

Tatiana

Komentáre