Paletka FREEDOM Pro Shade & Brighten Play

Ahojte!

Dnes je von strašne škaredo, ale ja by som vám rada priniesla dúhu. Pripravila som si pre Vás recenziu na paletku očných tieňov FREEDOM PRO SHADES & BRIGHTEN PLAY


A to je ona....


Maličká paletka objednaná z pinkpanda.sk ktorú nájdete  TU



Paletka Freedom má skvelú cenu, čo ma lákalo, ale bála som sa kvality. No uznajte sami. Sýto pigmentované tiene, ktoré sa ľahko nanášajú a skvele sa s nimi pracuje. Chcela som vytvoriť aj pár líčení s ňou aby ste mali predstavu aké tiene v skutočnosti sú. 

V paletke je 6 nádherných tieňov a rozjasňovač, ktorý som pri líčeniach aj využila do vnútorného kútika oka. Tiene skvelo držia celý deň a nezachádzajú do ohybu oka čo je teda veľké plus. Tiene som používala najmä na mokro, pretože som chcela docieliť ten najlepší efekt aký sa dal a vyťažiť z tieňov čo najviac. 


Skúšala som aj suché nanášanie, tiene trochu prášia preto je vhodné si dávať pod oči ochranu ak pri líčení začínate make-upom. V tieňoch sa nachádzajú jemné trblietky, ale dá sa naozaj pekne s nimi pracovať a na oku to veľmi nevidno.



Pridávam vám pár fotiek.....lookov, ktoré som s paletkou vytvorila.

1. FIALOVO - MALINOVÉ LÍČENIE

V tomto líčení som do záhybu oka dávala tmavo fialový tieň, ktorý som blendovala aj vyššie a na pohyblivé viečko som zvolila tieň hneď vedľa....malinový. Výsledok je na svete. Myslím si, že toto je veľmi príjemné, jednoduché denné líčenie, ktoré je vhodné aj do práce aj na kávičku s kamarátkami.


2.VÝRAZNÉ MODRÉ LÍČENIE

Ďalšie líčenie, ktoré som vytvorila, bolo farebnejšie, odvážnejšie. Modrú mám naozaj veľmi rada a preto som ju nemohla nevyskúšať. Pri tomto líčení som používala ako prechodový teň malinový, za ním išiel do ohybu oka fialový a na celé pohyblivé viečko bledomodrý. S tieňmi sa naozaj dobre pracuje a jednoducho sa spoja a vytvorí sa krásny prechod. Kvôli zvýrazneniu mojej dúhovky, ale aj modrého tieňu som zvolila čiernu linku aj do vnútra oka.




3. ZEMITÉ ZELENO - HNEDÉ LÍČENIE

Pre mňa asi jedno z mojich najkrajších líčení. Používala som ešte paletku od Yves-Rocher paleta NUDE
Prechodový tieň som zvolila bledohnedý...odtieň Beige Racine Mat. Ohyb oka som vytvorila tmavohnedým tieňom z paletky Nude je to odtieň Terre brulée Mat.
Na celé pohyblivé viečko som naniesla zelenkavý tieň z paletky Freedom. Tento postup nanášania tieňov som použila aj na spodné viečko a opäť zvýraznila oko čiernou linkou do oka.



Ktoré líčenie sa vám páči? Dajte mi vedieť do komentárov budem rada. 

Tatiana 

Komentáre