Dymové líčenie.....treba experimentovať


Ahojte,

Rada by som sa s vami podelila o toto moje dymové líčenie, ktoré som vytvorila pár dní dozadu. Keď som si tak prezerala Instagram a vybehlo tam na mňa pár fotiek skvelých beauty blogeriek a makeup artistiek nemohla som to nechať len tak....vždy sa tam idem inšpirovať čosi odkukat aby som sa opäť v niečom zlepšila. Rada ich sledujem a skúšam niečo čo je nové, kreatívne, ale aj farebné. A nie len to. Niektoré su naozaj veľmi príjemné a dokažu človeku pomôcť, poradiť , naviesť ho na správnu cestu.


 Nie každému sa bude toto líčenie páčiť. Možno si pomyslíte že je príliš tmavé avšak mne išlo práve o to...o to aby to tmavé, výrazne, dymové. Myslím si, že sa mi celkom podaril look ktorý som aj chcela vytvoriť. Stretla som sa s rôznymi názormi 😊ale ako povedal môj manžel :"aj negatívna kritika je kritika." Potešilo ma že pár žienok ma podporilo a zhodnotili, že sa zlepšujem. A presne o to mi aj ide.


Fotku som pridávala aj na insta kde som jasnačka použila filter, aj keď to nemám vo zvyku a nepotrebujem sa skrášľovať pomocou toho.

 Veľmi by ma zaujímalo, aký názor máte vy na takéto tmavé, výrazne líčenie. Páči sa? Nepáči ? Na akú príležitosť by ste zvolili toto líčenie?
Keďže mne bolo ľúto sa osmalovat potom ako som sa odfotila chodila som takto až do večera.

Použité produkty naozaj vydržali takto dlho a ako som sa ráno nalíčila tak som to večer aj odličovala.
V poslednej dobe používam fixačný sprej od avonu Mark, ktorý využívam aj ako podkladovú bázu a aj na fixáciu a musím povedať za mňa prst hore👍je naozaj skvelý. Máte aj vy nejaký produkt bez ktorého to jednoducho nejde ??

Pekný večer

Tatiana

Komentáre

  1. jeej veľmi pekne sa ti to podarilo :P ja by som to ani tak nedokázala, pre mňa sú dymovky jedny z najťažších aby to aj dobre vyzeralo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára