Hebká, svieža a prirodzená pokožka s BUPI mami


Ahojte!!!

Chcela by som sa s Vami podeliť o moje dojmy z testovania kozmetiky pre mamičky BUPI mami, ku ktorej som sa dostala vďaka portálu pre mamičky modrykonik.sk a firme Bupi.

Veľmi ma potešilo, že som sa mohla stať súčasťou tohto testovania a našla si opäť niečo kvalitné a prírodné pre seba. Veď predsa každá z nás chce používať len to najkvalitnejšie, príjemne parfumované, prírodné a cenovo prístupné.
 

V každej z nás značka BUPI evokuje skôr detskú kozmetiku, ktorá je známa najmä malou zelenou žabkou kvak-kvak. Žabkou, ktorá aj nám dorazila v balíku a ktorá veľmi potešila moju dcérku Alžbetku a za ktorú veľmi pekne ďakujeme💓💚


Avšak značka Bupi priniesla aj niečo pre mamičky i nemamičky, ktoré chcú svoju pokožku hýčkať, rozmaznávať a starať sa o ňu. Radu BUPI Mami, ktorá využíva 7 vzácnych prírodných olejov, a to
  • mandľový olej
  • jojobový olej
  • makadamiový olej
  • kokosový olej
  • slnečnicový olej
  • nechtíkový olej a
  • olej z čajovníka
 Prírodné oleje sú darom prírody. Pokožka vďaka nim začne fungovať prirodzene, a jej vzhľad sa výrazne zlepší.  Oleje dokážu pleť osviežiť, vyhladiť, hydratovať, napnúť aj ochrániť pred nepriaznivým počasím. Sú preto nazývané aj „tekutým zlatom“. 

A presne Bupi mami týmto zlatom je. Každý jeden blahodárny účinok olejov som vyskúšala na svojom tele a som nesmierne spokojná, prekvapená, nadšená a ostávam verná kozmetike Bupi !!
 

💚 SPEVŇUJÚCE TELOVÉ MLIEKO💚

Telové mliečko má podobnú vôňu ako jemný olej. Príjemnú konzistenciu, ľahko sa roztiera po pokožke a veľkou výhodou  je, že nezanecháva na pokožke mastný film. Práve kvôli tomuto som si ho obľúbila, pretože veľa telových mliek zanechá pokožku mastnú.

Telové mlieko hĺbkovo hydratuje pokožku vďaka kokosovému:palm_tree:oleju, obsahuje antioxidanty a vitamíny zabraňuje starnutiu pokožky a vďaka makadamiovému oleju pokožku zjemní a zvláčni.
Telové mliečko jednoznačne odporúčam. Jeho spevňujúce účinky ešte nemôžem zhodnotiť, ale každodenným používaním je určite pokožka jemnejšia a hydratovaná.


💚JEMNÝ OLEJ PROTI STRIÁM💚 

Väčšina maminiek sa trápi so striami. Niektoré vzniknú počas tehotenstva ako dôsledok rýchleho naťahovania pokožky či vplyvom hormónov, niektoré pri zvýšení hmotnosti tela. Každá z nás preto hľadá nejaký zázrak, ktorým by sa strií zbavila alebo aspoň predišla ich vzniku.

Jemný olej proti striám obsahuje mandľový, slnečnicový a nechtíkový olej, ktoré bojujú proti starnutiu pokožky, zvyšujú jej elasticitu, podporujú regeneráciu a zvyšujú produkciu kolagénu a elastínu. 
Olej má príjemnú vôňu, dobre sa nanáša. Ja som ho používala najmä večer po kúpeli na vlhkú pokožku. Po dvoch týždňoch pravidelného používania môžem tvrdiť, že strie na brušku sú bledšie a koža je pevnejšia.


💚💚KÚPEĽŇOVÉ💚💚TRIO💚💚
Tieto tri výrobky som si snáď obľúbila najviac. Sprchové balzamy a intímny gél vám prinesú relax, vôňu exotiky a jari alebo vôňu pohodlia, čistoty a sviežosti. 


💚HYDRATAČNÝ SPRCHOVÝ BALZAM - EXOTICKÉ KVETY💚

Sprchovací balzam popri vôni exotických kvetov, ktorá je veľmi jemná a príjemná využíva pri čistení pokožky mandľový olej, ktorý je bohatý na vitamíny a stará sa o pokožku hĺbkovo. Regeneruje ju a upokojí preto je vhodný pre všetky typy pleti.

Mne sprchový balzam vyhovuje jeho hydratačným účinkom avšak chýba mi výraznejšia vôňa, ktorú som si našla v druhom sprchovom balzame. 
Mamičky, ktoré majú radi jemnú, nevtieravú, príjemnú vôňu je ako stvorený.


💚HYDRATAČNÝ SPRCHOVÝ BALZAM - JARNÉ KVETY 💚

Sprchový balzam s touto vôňou, s vôňou jarných kvetov, si ma úplne získal a stal sa mojím obľúbeným výrobkom, po ktorom určite siahnem znovu. Prenikavejšia, silnejšia, tuhšia a svieža vôňa, ktorá prevonia celú kúpeľňu  a pokožku je pre mňa ako stvorená.

Sprchový balzam so sviežou a harmonickou vôňou využíva vzácny jojobový olej, ktorý obsahuje množstvo vitamínov, minerálov a výživných látok, vyživuje pokožku až k spodným vrstvám a tým ju regeneruje a vyhladzuje.
Pre mňa kúpeľ s týmto balzamom je rajom v kúpeľni.


💚INTÍMNY UMÝVACÍ GÉL💚

Poviem vám pravdu, tohto výrobku som sa asi najviac bála. Keďže som "tam dole" dosť citlivá, nenašla som ešte vhodný intímny gél na umývanie a preto vždy u mňa vyhrala len teplá čistá voda.
Intímny gél som použila asi v strede testovania a poviem vám je skvelý.  
Žiadne nepríjemné štípanie ani ďalšie problémy s tým spojené sa nepridružili a ja som šťastná, že som konečne našla niečo čo môžem pri intímnej hygiene využívať.

Intímny gél obsahuje olej z čajovníka, ktorý pôsobí antisepticky, fungicídne, prináša úľavu pri podráždení pokožky a spolu s kyselinou mliečnou napomáha pri udržaní prirodzenej pošvovej mikroflóry.
Intímny gél ostáva v našej kúpeľni ako môj verný kamarát.....nedám naň dopustiť !



Ešte by som vám na záver zhrnula svoje postrehy

VÝHODY: 
 💚rada kozmetiky pre celé ženské telo
💚príjemné, nevtieravé a svieže vône, ktoré pôsobia žensky
💚využitie prírodných olejov
💚cenovo prístupné....kvalita a cena sú si rovné
💚pekný a lákavý dizajn fľašiek 
💚praktický uzáver na fľaškách, s ktorým sa ľahko manipuluje aj s jednou rukou
💚bez parabénov, konzervačných látok, farbív a alkoholu

NEVÝHODY:
💚nenašla som žiadne......predsa každému vyhovuje niečo iné

Moje testovanie skončilo ale💚 BUPI MAMI💚 výrobky zostali a dostali u nás doma čestné miesto. S výrobkami som nadmieru spokojná a určite ich odporúčam aj ostatným maminkám, ktoré majú radi jemnosť, sviežosť a chcú sa cítiť oddýchnuté, zregenerované a voňavé.
Páči sa mi, že firma Bupi sa stará o mamičky a chce aby si počas materstva spravili chvíľu pre seba.


I💚BUPI MAMI

Pekný deň prajem s Bupi
Tatiana


Komentáre