Nové paletky💛💙

Ahojky😊

Onedlho tu máme víkend a ja sa tešim z týchto krásnych nových paletiek😊
Neviem sa dočkať kedy ich vyskúšam😊veď sa musím učit a zdokonaľovať.

Objednávala som z avon.sk ale aj z krasotika.sk odkiaľ mám ešte jednu paletku na ceste😂keď mi prišiel balík tešila som sa ako malá.

💙Očné tiene Quad
💙Jeans


4 dokonalo zladené odtiene na jemné ale aj dymové líčenie s perleťovým efektom poskytnú líčenie ako od profesionala🙂 Držia krok s trendami v líčení.
Balenie obsahuje aj aplikátor čo je veľké plus, keď sme mimo domu. Plus pre mňa je aj veľké zrkadielko.
Pri paletke platí....za málo peňazi veľa kvality.
Cena je aktuálne 4,99€


💙Paletky očných tieňov W7 naughty nine eyeshadow palette
Kvalitne pigmentované,dlho trvajúce očné tiene, ktoré sa dajú použiť nie len na bežne denne líčenie, ale aj výrazné večerné líčenie.
Obsahuje rôzne odtiene s perleťovým ale aj matným efektom.


💙Palette hard day's night


💙Palette Arabian Nigts

Musím napísať, že čo sa týka pomeru kvality a ceny paletky nemajú konkurenciu. Krásne, vhodne na líčenie nie len na deň, ale aj na vyrazné večerné líčenie.
Určite si doobjednam všetky paletky.
Cena paletky je 6,50€

Majte krásny večer
Tatiana 💙

Komentáre