Produkty na sviežu aj matnú pleťovku od Elnino.sk

 


Ahojte, krásny pondelok,

dnes som si pre Vás pripravila článok s typmi na sviežu pleťovku a dobre vyzerajúci make-up. Stále častejšie siahám po produktoch na pleť, ktoré skôr pôsobia sviežo, šťavnato a nezmatnia tú pleť úplne ako napríklad makeup Estee Lauder Doble wear alebo Super Stay ktorý vidíte aj na fotke. Tento trend sa u nás už drží dlhšiu dobu a ja som mu uplne podľahla, držím sa ho aj pri líčeniach u mojich zákazničiek. V článku mám pre Vás niekoľko tipov, ale keďže viem že stále niektoré ženy preferujú skôr ten zmatňujúci make-up mám pre vás nejaký ten tip.

REVLON COLORSTAY LIGHT COVER SPF30

Poviem pravdu, že ja veľmi obľubujem make-upy od Revlonu a používam ich aj pri líčení. Keďže ja mám skôr suchší typ pleti a miestami sa mi dokáže dosť šupinkovať chcela som vyskúšať tento LIGHT COVER

s ľahkým krytím, konzistenciou a hydratáciou. Makeu-up poskytuje nie len ľahké zjednotenie pleti, skrýva nedokonalosti, pričom krytie je budovateľné, súčasne aj ochranu pred slnečným žiarením. Vďaka výťažku z granátového jablka zvyšuje jas a jemnosť pleti a tým napomáha aj k jej hydratácii.  Make-up má príjemný zamatový finiš a skvelo a ľahko sa s ním pracuje, má redšiu konzistenciu ale i napriek tomu má 8hodinovú výdrž.

Počas jeho nosenia som nepostrehla nejaké negatíva- nezvýrazňoval mi suché miesta, nezaliezal do vrások, na pleti držal aj pri nosení respirátora, pleť mi nepla a nebola podráždená. Niekomu možno nebude vyhovovať dávkovanie a plastová fľaštička ale ja k tomu nemám žiadnu výtku. Za cenu 7€ sa môžete tešiť na veľa muziky. 


Verím, že rozdiel vidíte-tak ako píšem vyššie makeup je príjemný,  s ľahším hydratačným efektom a pleť krásne zjednotení bez nepríjemného pocitu masky. 

Make-upVám na Instagrame ukážem aj vo videu.

MAYBELLINE ERASER CONCEALER


Toto je podľa mňa korektor, ktorý pozná každá z Vás. Ja ho mám naozaj veľmi rada, má príjemnú ľahkú konzistenciu s veľmi dobrým krytím. Pri používaní s ním dokážete zakryť kruhy pod očami, absolútne nezalieza do vrások, nevysušuje, pôsobí veľmi prirodzene a sviežo, pričom krásne prejasní očné okolie. Neoxiduje a môžete ho využiť ešte aj na kontúrovanie takýchto tmavších odtieňoch

Vďaka hubke sa ľahko aplikuje avšak hubkou si to aplikujte len vy, kvôli hygiene keďže do hubky sa môže nasať rôzne baktérie z pleti. Je nekomedogénny-neupcháva póry, bez minerálov a parabénov. 

Tieto 2 produkty by som určite ponechala v kategórii pre suchší zmiešasný typ pleti, ďalšie 2 produkty sú skôr pre mastejšiu pleť so sklonom k nedokonaslostiam. 

MAYBELLINE SUPERSTAY ACTIVE WEAR FOUNDATION

Myslím, že toto je naozaj veľmi vhodný make-up pre mastnú pleť. Je to nová verzia s krémovou konzistenciou so stredným až vysokým krytím, ktorý sa dá vrstviť. Na pleti vytvára matný finiš, bez máp a fľakov, zjednotí pleť, nepôsobí ako maska ale na pleti je samozrejme už ťažší. 


Po správnej fixácii a zapracovaní make-up dosť vydrží, neotiera sa. Jeho vodeodolnosť som veľmi netestovala ale po fixácií naozaj drží aj 12hod na mojej pleti s tým že ja potrebujem pod neho dosť hrubú vrstvu hydratačnej bázy a krému. 

Na výber máte niekoľko odtieňov bez oxidácie, aplákácia pumpičkou v sklenenej fľaštičke. Cena  make-upu sa pohybuje do 14€ podľa daného odtiena.

MAYBELLINE ACTIVE WEAR CONCEALER

Tento korektor by som úplne nezaradila medzi produkty na mastnú pleť, korektor má ľahšiu,redšiu konzistenciu, ale keď vsiakne respektíve keď sa zapracuje je so zamatovým finišom preto by som ho skôr volila pri mastnejšom type pleti nie pre zrelšiu pleť s lokálnymi vráskami. Neoxiduje, veľmi dobre sa s ním pracuje. Má skvelý menší aplikátor, dá sa s ním precízne produkt aplikovať. 

Ja som s produktom naozaj spokojná a ostáva v mojich obľúbencoch a ešte aj vyzerá dobre nie len že jeho výsledok je skvelý. 

MAYBELLINE LASTING FIX

Viem, že mnoho žien práve tento krok v make-upe vynechá ale podľa mňa nie je nič lepšie, ako použiť fixačný sprej čím zaručíte jeho výdrž ale môžete dopomôcť produktom či už zmatniťm, hydratovať alebo rozjasniť pleť. 

Maybelline lasting fix by mal byť zmatňujúci fixačný sprej, ja však budem tvrdiť že nie je na môj vkus je to skvelý fixačný sprej bez výraznej zmatňujucej funkcie, skor perfektne makeup zafixuje a veľmi dobre pôsobí na pleti čím Vám zabezpečí lepšiu výdrž. 

Myslím, že nebude ľutovať keď ho vyskúšate a jednoznačne budete spokojné. 

Ktorý produkt sa Vám najviac pozdáva? Krok vedľa určite nebude nový make-up od Revlonu a korektor Maybelline active wear.

 

Prajem Vám krásny deň 



Tatiana










Dlhodobá spolupráca zo stránkou Elnino.sk





Komentáre