Októbrový Arome balíček

 


Ahojte, konečne som sa dostala k oktobrovému Arome balíčku a to už mám doma aj ten ďalší. Dni šialene utekajú ved onedlho sú už Vianoce. Ale späť k balíčku. Bol opäť plný krásnych a zaujímavých produktov aj z dekoratívnej kozmetiky, ktoré určite stoja za vyskúšanie.

Začnime mojím najväčším obľúbencom.

THE RITUALS OF AYURVEDA

Indická ruža a himalájsky med, ingrediencie ktoré nájdete v dokonale vôňavej rade AYURVEDA. Indická ruža je symbolom čistoty a prináša do produktu krásnu jemnú sladkú vôňu. Sladký mandľový olej sa postará o jemnú a hladkú pokožku, výživí ju a dodá vitamíny. 


V celej rade nájdete niekoľko produktov, ja mám doma ešte peeling a toto keď skombinujem to je slasť pre telo a myseľ naraz. 

Sprchovací olej z tejto úžasnej kolekcie je neprekonateľný. Používam ho iba zriedka zaslúži si výnimočnú chvíľu a okamih.

Má príjemnú konzistenciu ktorá sa pri styku s vodou mení na mliečnu konzistenciu. Krásne pokožku umyje a tá vôňa, tá vydrží aj niekoľko hodín. I napriek tomu, že to je olej nemusíte sa báť nepríjemne mastnej pokožky, práve naopak, je krásne hydratovaná a vyživená a vôbec nie je po sprche napnutá a suchá. Nepotrebujete sa už natierať krémom a to mne veľmi veľmi vyhovuje. Môžem ho odporúčať aj do horúcej vane, ten kúpeľ s ním má niečo do seba. Môžete sa tešiť na špeciálny zážitok. Stojí za vyskúšanie!! 

ESSENCE WHAT THE FAKE

Tak a mám tu produkt ktorý je  podľa mňa úplne zbytočný. Lesk na pery ma krásnu farbu na perách, nelepí a je príjemnej konzistencie, ale to je asi tak všetko.

Lesk by mal zabezpečiť zväčšenie pier, dodať taký plumping efekt a ešte ich aj vyživiť. Obsahuje extrakt z chili ktorý by sa mal postarať o tento zväčšovací efekt. Tak sa poďme na to pozrieť.

Na perách je na začiatku príjemný, ale ako náhle začne pôsobiť chili na pery je to nepríjemné, nedá sa to vydržať a ak si ešte aj obliznete pery, bude vás štípať aj všetko vo vnútri úst. Podľa mňa hrôza. Nepríjemný pocit na perách, vo vnútri úst no jedna katastrofa.

Na perách ma naozaj krásnu prirodzene červenkastú farbu, ktorá tie pery zvýrazní, a má aj lákavý dizajn, ale to je tak všetko. Za mňa je toto nepotrebný produkt. 

CATRICE HOLIDAY SKIN

Bleduľky pozor toto musíte vyskúšať. Catrice mám rada je to jedna skvelá lacná značka z drogerie. Keď sa mi do rúk dostal tento bronzer čakala som niečo oranžové niečo čo mi bude sedieť až v lete keď budem opálená. 

On má však tak nádhernú jemnú studenú hnedú farbu nie veľmi silnú, že si ho môžu dovoliť aj bleduľky. Absolútne nefľakatí, dá sa s ním perfektne pracovať, studený odtieň, ktorý sedí mnohým ženám a k tomu nádherná vôňa. Mne veľmi pripomína aj Hoolu od Benefit, len lacnejšiu verziu, podľa mňa je fantastický musíte ho skúsiť.

Používam ho denno denne, teraz na zimu je úžasný a pleť ani nevysušuje. 

ESSENCE DOUBLE TROUBLE 


Nová špirála Double Trouble má dvojitú kefku pričom na jednej strane nájdete kaučukové vlákna pre väčší objem a na tej druhej silikónové vlákna pre vytočenie. Takúto kefku som ešte nemala. 

Mňa to veľmi zaujalo vždy pri nanášaní používam obe strany najprv krátku a potom dlhú kaučukovú. Ja som s výsledným efektom veľmi spokojná. 

Krásne predĺžené riasy, nezlepené a so skvelým objemom a zvýraznením.

Drží celý deň, neobtláča sa, nedrolí, je super čierna a nezlepuje mihalnice čo je naozaj dôležité. Vydrží aj cvičenie a nosenie rúška. Už ju nájdete aj vo vodeolnej verzii na notino.sk

Milo ma prekvapila a za nejké 4€ podľa mňa super aj keď stále mám také tie svoje obľúbenyne ale aj táto je skvelá a podla mňa sadne väčšine žien. 

Krásny obal zaujme nejedno oko a aj tá kefka.

BLISTEX MEDPLUS


Má príjemnú hustú konzistenciu, jemnú vôňu, po nanesení zanechá na perách film a tak ich chráni pred počasím, chladným a mrazivým vzduchom.

Mňa baví ten malý kalíšok v ktorom ho nájdete, ale aj jeho jemný mentolový chladiaci účinok.

Toto mi na perách vôbec nevadí.

Čo je asi jedine negatívum je naberanie balzamu. V tomto období je to dosť nehygienické no i napriek tomu ho mám rada a používam ho aj počas cvičenia aby som mala pery stále dostatočne hydratované. 

Pery krásne zhydratuje, podľa mňa aj veľmi chráni, zjemní nemám ich vôbec vysušené a podráždene a tento nemusíte premazavať každú chvíľu, naozaj pôsobí dlhodobo a nemáte pocit zaťažených pier. 

Jeden fantastický produkt a navyše má aj SPF 15 a tak pery chráni ešte aj pred slnečnými lúčmi.

Ďakujem #aromegirls za ďalší skvelý balíček. Verím, že aj vy si nájdete niečo čo by ste radi vyskúšali.


Krásny sobotný večer


Tatiana 









Za produkty ďakujem @aromecz v rámci dlhodobej spolupráce. 

Komentáre