Augustový Arome balíček

 


Ahojte, krásnu sviatočnú stredu 

Určite viete, čo tu pre vás mám. Tentokrát bude článok s Arome balíčkom kratší. Ale o to výnimočnejší. Produkty boli v augustovom Arome balíčku úžasné, používam ich stále stále a spravili mi  neskutočnú radosť. 

Tak sa poďme na ne pozrieť. 

THE RITUAL OF AYURVEDA BODY SCRUB

Toto je dokonalosť!!!

Tá vôňa, konzistencia, výsledok, prírodné zloženie, úplne som zaľúbená. Lepší scrub som zatiaľ neskúsila. A to mám scruby naozaj rada. Ak nejaký scrub hľadáte môžem len a len odporúčať práve tento z kolekcie Ajurveda od The Rituals. 


Obsahuje zmes bohatých olejov a pandžábskej ružovej soli, má očistný a zároveň omladzujúci účinok, ktorý zaisťuje vnútornú rovnováhu a vitalitu.

Sladké mandľové škrupiny pomáhajú odstrániť odumreté bunky z pokožky a zaisťujú jemnejší, výživnejší a hladší pocit. Čiastočky z mandlí sú však veľmi šetrné a nemusíte sa báť, že by vám pokožku podráždili alebo príliš vydrhli.

Scrub je obohatený o ajurvédsky, mandľový a kokosový olej. Kokosový olej je bohatý na vitamín E, ktorý spolu s moringovým olejom, pokožku chráni a podporuje jej prirodzený vzhľad.



Celkový výsledok so scrubom je famózny, pokožka tela je po ňom jemná, dokonale vymasírovaná, hladká a vďaka olejom aj vyživená, pričom sa na vás voda drží v kvapkách.
Vôňa je veľmi intenzívna, mne telo vonalo ešte aj na druhy deň, ale pripravte sa že bude voňať úplne všetko aj osuška či pyžamo. 
Vôňa je silnejšia, ale nie je nijak nepríjemne vtieravá, pôsobí na mňa trosku ovocne. Ja som mala na pokožke ako keby aj chladivý mentolový pocit.
Z tejto fantastickej rady potrebujem určite ešte nejaký kúsok. Môžem vám ju len a len odporúčať.

A uznajte ten dizajn je prekrásny!! 

CARMEX HYDRATAČNÝ BALZAM NA PERY S OF15


Myslím, že väčšina z vás bude tento balzam a značku poznať. Balzami carmex nakúpite už aj v našich DM Drogeriách a musím napísať, že ma veľmi milo prekvapil.
Samé lahôdky v zložení pre pery. Obsahuje vyhladzujúci lanolín, výživné bambucké maslo, chladivý mentol a eukalyptus. 
Vďaka mentolu na perách jemne štipká teda chladí a mne je to naozaj moc príjemne. Hneď mám pocit, že mám väčšie pery. S ním sú pery krásne šťavnaté, lesklé, jemné a ešte aj chránené vďaka OF15. 



Vôbec ho na pery nemusíte dávať veľa, z tubičky sa ľahko vytláča a krásne rozotiera a NELEPÍ.
A tá višňová vôňa 🍒mňam. Ešte potrebujem vyskúšať ten vanilkový stick (vanilku zbožňujem) aj keď takáto konzistencia mi naozaj vyhovuje. 
Neviem kde som bola doteraz, ja balzami zbožňujem keďže mávam často herpes musím pery stále chrániť a hydratovať, akákoľvek puklinka suché miesto a je tam. Tento balzam sa stal úplnou závislosťou.
Musíte ho vyskúšať, ich cena v drogérii je smiešna a naozaj stojí za to.

Ako poslednú chuťovku vám ukážem pre mňa zatiaľ najlepšiu špirálu akú som mala. Pridám ju do balíčka sem len preto aby som si ju tu uložila. 

LUSH LASHES


Prírodné zloženie, extrémny objem a predĺženie.
Vo vnútri nájdete kokosový olej🥥ktorý sa stará o riasy v kombinácii s arabskou gumou ktorá pomáha natočiť riasy.
Maskara má krásnu čierno čiernu farbu, neobtláča sa, neopadáva, vydrží od rána do večera a ten efekt wau, úplne som sa do nej zaľúbila a používam ju denno denne. 

Má ľahkú konzistenciu, vďaka kefke sa skvelo nanáša a mne absolútne nezlepuje mihalnice. Kefka je menšia silikónová s krátkymi štetinkami. 


v prvej vrstve ich krásne zafarbí a predĺži. Dodá to pohľadu taky prirodzený efekt. Ani v ďalšej vrstve riasy nezlepí a naozaj je ten pohľad potom krajší. Riasy sú predĺžené, s objemom, žiadne pavučie nožičky. 


Ja som nesmierne SPOKOJNÁ 🖤
A ešte jedna dôležitá info....v zložení nájdete aj nálev zo pšeničných výhonkov, ktoré napomáhajú rastu rias 🖤🖤 takže o tomto vám ešte napíšem či mi pomohla. 
A mimochodom má krásnu vôňu. Jediný problém, ktorý som mala na začiatku bolo, že keď som ju zatvárala popri kefke sa tlačil produkt.
Ja ju ale za seba môžem len a len odporúčať.


A tu je jej úžasný výsledok. Cenovo je maskara medzi tými drahšími, ale myslím, že kvôli výslednému efektu stojí za tie peniaze a vyskúšanie. 

Budem rada ak mi napíšete čo vás zaujalo najviac. 




Krásny večer 
Tatiana 









Za produkty ďakujem v rámci dlhodobej spolupráce #aromegirls Arome.cz 


Komentáre

  1. Ahoj, tak tentokrát je to super nadupadný balíček, asi největší radost by mi udělal Riatuals. ☺♥ Krásný den přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno súhlasím s tebou Rituals je naozaj láska a neskutočná závislosť. Maju úžasné produkty s dokonalou vôňou. Môžem len odporúčať. Ďakujem za komentár pekný deň

      Odstrániť

Zverejnenie komentára