Dekoratívna kozmetika Artistry


Krásny večer, 

značka ARTISTRY bola pre mňa ešte pred nedávnom veľká neznáma. Registrovala som ju u jednej kamarátky vizážistky a strašne som ju chcela vyskúšať. Naskytla sa mi príležitosť a vďaka Janke, ktorá má na Instagrame oslovila som mohla ich produkty vyskúšať (chystám ešte článok s ich úžasnými maskami). Ak budete mať akékoľvek otázky čo sa týka produktov a poradenstva môžete jej písať aj SEM

Značka neustále posúva hranice krásy a teda svoju inšpiráciu hľadajú najmä v prírode

Všimnite si dizajn produktov. Každoročne vyrába značka moderné a multifunkčné výrobky a prípravky dekoratívnej kozmetiky, ktoré sú inšpirované najzáujimavejšími mestami sveta a ich životným štýlom. 
Produkty nájdete z Artistry Studio Bangkok, Paris, New York alebo Tokyo. Mňa veľmi oslovili tieto ich edície. Obaly produktov sú zábavné, špecifické a vyzerajú fakt krásne a štýlovo. 

ARTISTRY STUDIO PARIS POMÁDA NA OBOČIE 3v1


Táto pomáda je z edícia PARIS a aj samotný dizaj je inšpirovaný Eiffelovou vežou. Vrchnáčik vyzerá ako veža, krásne prepracovaná a ešte sa dá špička vybrať, kde nájdete šterček. 


Štetec je na môj vkus trošku hrubší a tak sa precíznejšie chĺpky pri koreni nosa s ním vykresliť nedajú. Skôr také hrubšie, respektíve to obočie potom vyzerá tak ostrejšie ohraničené, to však nemení nič na tom, že sa dá krásne so stetčekom vykresliť ostatná časť obočia a pracuje sa s ním fajn. Štetec je taký menší, ale pracovať sa s ním dá. Vo vrchnáčiku pevne drží, nemusíte sa báť, že by odtiaľ vypadol. 


Celý kalíšok je taký menší, má len 2,5g, na mňa to pôsobí, ale veľmi roztomilo. Pomáda je sama o sebe dosť mäkká, ľahká, krémová, naberá sa ľahko absolútne nemusíte tlačiť. Stačí jemne štetcom prejsť. Pigmentácia je skvelá. Na obočí sa nedrolí, hladko sa nanáša, obočie krásne aj zafixuje a vydrží na mieste celý deň. Odtieň Creme Caramel, ktorý mám na swatchi je trošku teplejší, ale na obočí je fajn. Nepôsobí tak teplo. Treba si však pri tej aplikácií dávať pozor aby ste si nenabrali veľa produktu. 

Škoda je, že produkt už nie je dostupný pretože je naozaj úžasný. Na fotkách mám ľavé obočie ostrejšie ohraničené, to pravé je už robené aj iným štetcom pre dosiahnutie takého jemnejšieho začiatku a precíznejšie vykreslenie chĺpkov. 

S pomádou som skutočne spokojná a verím, že v inej edícii ju ešte vydajú. Cena bola okolo 15€.

ARTISTRY STUDIO BANGKOK LIGOTAVÝ GÉL NA TELO A TVÁR 


Must have kúsok leta. Dokonalé odlesky. Trblietavý gél podrthne opalenú pokožku, rysy tela a tak dodá žene atraktívny vzhľad.
Dizajn tuby je úžasný, čínska žena vyzerá úžasne a páči sa mi, že je to jednofarebné. Gél je tak primerane hustý, takže z tuby sa vytláča ľahko. 
Môžete preň nájsť rôzne využitie. Môžete si zvýrazniť kľúčne kosti, použiť ho ako highlighter, očný tieň, nad hornú peru či pod obočie. 


(Ligotavý gél po rozotrení) 

Má krásne rose gold odlesky, ktoré vyzerajú vkusne a luxusné. Gél obsahuje veľké množstvo drobulinkych ligôtok, ktoré na pokožke ostávajú a neopadavajú. Na dosiahnutie výrazného lesku stačí naozaj máličko. 

ARTISTRY STUDIO NYC MASKARA 3v1 GOTHAM 


Maskaru som si veľmi obľúbila. Dokonalý dizajn, skvelá výdrž, nadvihnutie a objem. I napriek tomu že nie je vodeodolná, vydrží, nedrolí sa a neobtláča. Na konci dňa nemáte absolútne pandie oči a to vydrží od rána do večera. 

Maskara je obohatená o nechtík lekársky, vitamín E a vitamín C, ktoré pomáhajú riasám regenerovať a vyzerať zdravo. Má krásne čierne pigmenty tak skutočne nemusíte dávať veľa vrstiev. 

(Vrchná fotka kefka stiahnutá, spodná fotka kefka predĺžená) 

Kefka maskary je silikónová s funkciou skrátenia a roztiahnutia. Ak chcete dosiahnuť maximálny efekt a zväčšenie objemu rias použite predĺženú časť
Riasy nadvihnete a natočíte zase s tou kratšou časťou riasenky. 


Ja som si riasenku obľúbila. Spraví presne to čo sľubuje, riasy nezlepuje, vytočí, dodá objem a aj ich zahustí. Keďže ja mám riasy kratšie možno poriadne nebudete vidieť ten efekt. 

Cena riasenky je cca 26€.

ARTISTRY STUDIO BODY MIST OSVIEŽUJÚCI YUZU 

Táto jemná hmla je závislosť. A to nie len pre mňa. Osviežujúca vôňa inšpirovaná japonským ovocím a vodnými kvetmi, pokožku osviežuje, prevonia a nabudí Vaše zmysly. V hmle nájdete :

Osviežujúci Yuzu:

  • Vrchná časť: biely grapefruit, yuzu, broskyňa
  • Stred: ľalia, orosený lotosový kvet, zelený brečtan
  • Spodná časť: krémové pižmo, jantár, santalové drevo

 Hmla má jemný rozptyl, na leto stvorený produkt, s celkom dobrou výdržou a silnou vôňou vhodnou aj pre jemnú a citlivú pokožku. 

Hmla je obohatená o pramenitá vodu, lotosovú vodu a extrakt zo zeleného čaju. Dizajn a aj príjemný pocit hydratácie a osvieženia vám zaručí už jeden strek. 

Oslovilo vás niečo? Pretože ja som sa do tejto značky bezhlavo zaľúbila. 

Pekný večer Tatiana 



Ďakujem Janke za poskytnutie produktov. 

Komentáre