Každodenná dávka hydratácie pre vašu pleť


Peknú sobotu 

Zima k nám zavítala závratnou rýchlosťou a v tomto počasí dáva zabrať najmä našej pleti. Preto sa o ňu treba svedomito starať a ja mám pre vás pár tipov, ako jej dopriať to najlepšie💙

Myslím, že nemusím nikomu predstavovať značku Vichy a jej produkty. Značka je na trhu už od roku 1931. Priniesla mnoho produktov, vhodných pre rôzne typy pleti. Ja mám dnes pre Vás práve tieto z rady Mineral89.
Celá rada osahuje 89 % mineralizujúcej termálnej vody, kyselinu hyalurónovú a 9 ďalších aktívnych látok

HYALURON BOOSTER OČNÝ bol a je pre mňa veľkým prekvapením.


Unikátna kombinácia 89% Mineralizujúcej termálnej vody Vichy s kyselinou hyalurónovou prírodného pôvodu a s čistým kofeínom posilňuje kožnú bariéru okolia očí, pomáha vyhladzovať jemné linky, redukovať výskyt tmavých kruhov pod očami a dosiahnuť tak viac oddýchnutý vzhľad.
Očné okolie vďaka používaniu boostra vyzerá sviežo, je hydratované, prejasnené a lepšie reaguje na korektor. Neostáva mdlé a vysušené. Počas používania nemám ani výrazne opuchnuté očné okolie a vačky. Konzistencia je opäť ľahká, gelovito-vodová, veľmi dobre sa do okolia zapracuje a vstrebe. Očné okolie nie je lepkavé, ani nemáte pocit sťahovania. Síce má balenie len 15ml no na jedno použitie ho neminiete veľa. 
Cena produktu je 15€. 



V testeroch som vyskúšala aj POSILŇUJÚCI A VYPĹŇAJÚCI HYALURON BOOSTER.

Ide o prvý denný booster od Vichy, ktorého cieľom je celkové posilnenie funkcie kožnej bariéry a obrana proti vonkajším agresorom, ktoré zhoršujú kvalitu pleti a spôsobujú stratu hydratácie a jasu. Je vhodný pre akýkoľvek typ pleti. Vďaka jeho účinkom je pleť deň čo deň silnejšia, svieža a vyplnená.
Má ľahkú vodnatú textúru na pleť sa nanáša jednoducho a rýchlo sa do pleti vstrebe. Na pleti nezanecháva žiadny lepkavý ani nepríjemný pocit, práve naopak. Pleť je po ňom príjemná a jemná na dotyk, vláčna, na dotyk hydratovaná, zdravo vyzerajúca a tento pocit pretrváva aj do ďalšieho dňa. Ja som s produktom moc spokojná a určite si zadovážim aj plné balenie, pretože základom dobre vyzerajúcej pleti je správna hydratácia a o to sa booster aj postará. Cena produktu je cca 18€ a kúpite ho skoro v každej lekárni.


Ako ďalší, ktorý som vyskúšala bol SLOV AGE NOČNÝ KRÉM.

Prvá nočná starostlivosť, ktorá obnovuje pleť a pomáha jej okysličovaniu. Vďaka unikátnemu zloženiu pleť počas noci vyživuje, hydratuje a obnovuje. Bojuje proti vráskam a vďaka antioxidantom Resveratrol a Baikalín bojuje proti starnutiu. Má veľmi zaujímavú oranžovo hnedú farbu, výraznejšiu no príjemnú vôňu a gélovitú konzistenciu. Veľmi rýchlo sa vstrebáva do pleti a nezanecháva ju mastnú a nemusíte báť, že posteľná bielizeň po ňom ostane zafarbená. 
Ráno je pleť jemná, svieža, neskutočne hladká a príjemná na dotyk. Tak úžasnú pleť som po žiadnom nočnom kréme nemala. Za mňa veľký prst hore. 
Cena krému je cca 26€.



Produktom z rady Mineral89 dávam veľký palec hore. Nie su parfumované, agresívne a dráždivé, pracuje sa s nimi jednoducho a samozrejme na pleti počas pravidelného používania vidíte výsledok.
Všetky produkty, ktoré som skúsila sú vhodné pre všetky typy pleti, pleť nezaťažujú a postarajú sa o hydratáciu na vysokej úrovni.


Ak ste produkty už mali dáte mi za pravdu, že sú skutočne skvelé. Ak nie budem rada ak mi napíšete či vás zaujali??

Pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre