L'Oréal Infaillible Les Macarons


Ahojte!

Dnes som si pre Vám pripravila sladké pokušenie bez kalórií. O čo ide? Predsa o novinku od L'Oréal Paris Les Macarons, ktoré sú u nás už dostupné v niekoľkých odtieňoch a nájdete ich na stránke notino.sk za necelých 8€.
U nás ich nájdete v 9 odtieňoch a ja som pre vás otestovala päť aj keď tu v recenzii sú len štyri. Ten posledný odtieň Vám ukážem pri porovnaní s Les Chocolate.


Ak si pamätáte tieto rúže boli pred nedávnom u nás dostupné vo verzii Les Chocolate, ktoré boli ladené v hnedých odtieňoch a voňali úžasne a sladko po čokoláde.
Tentokrát sú rúže skôr ladené do ružovkastých odtieňov a majú prekrásnu sladkú vôňu. Poviem vám, tá vôňa je neuveriteľná a musím napísať, že každý z rúžov vonia trošku inak no zakaždým lákavo sladko a nazožratie.

Rúže sú opäť tekuté matné a sľubujú dlhotrvajúci efekt pričom by mali na perách vydržať až 16 hodín. Výdrž rúžov je skutočne úžasná, môžete jesť piť a drží na mieste celý deň. Strácajú sa postupne zo stredu pier.
Na perách zaschnú rýchlo a zanechávajú vysoko matný efekt. Majú presne také isté vlastnosti ako majú Les Chocolotate, len inak voňajú a povedala by som, že po zaschnutí lepia o trošku menej. Môžete však mať trošku ťažší pocit na perách alebo Vám ich môžu vysušiť.

(Odtiene z ľava doprava 820, 828, 838 a 834)

Všetky odtiene sú vysoko pigmentované, stačí ich nanášať v jednej vrstve. Dizajn rúžov je úplne rovnaký okrem vrchnáčika, ktorý je staro ružovej farby s priesvitným obalom čo ja oceňujem.


Novinka Infaillible Les Macarons sa opäť vďaka slzičkovému aplikátoru na pery aplikuje rýchlo a precízne, pričom aplikátor je dostatočne dlhý a naberá primerané množstvo produkty. 

Pripravila som si pre Vás aj swatche na ruke ale aj na perách aby ste si vedeli predstaviť ako vyzerajú.



Ja ich nosím veľmi rada, rovnako ako aj Les Chocolate. Nedávam si ich každý deň, ale ak potrebujem vyzerať dobre a nestresovať sa s rúžom siahnem po nich. A zaručím sa, že večer ich ešte budete musieť odličovať. 
Rada ich používam aj pri nevestách a zákazníčkach pretože chcem mať istotu, že nebudú mať počas celého dňa starosť s rúžom. 

Menší tip: ak Vám vadí lepenie na perách skúste ich po zaschnutí jemne prepúdrovať.

Skúšali ste ich? Zaujali Vás? 

Pekný večer 
Tatiana 🖤🖤



Komentáre

Zverejnenie komentára