L. A. Girl novinky na stránke Absolutecosmetics


Myslím, že každá makeupová maniačka mi dá za pravdu, že paletiek nie je nikdy dosť. Pri predstavovaní noviniek zahraničnými blogermi sa nikdy neviem dočkať kedy budú dostupné aj u nás. Rovnako to bolo aj s týmito novinkami od L. A. Girl, ktoré sú u nás dostupné od polovice marca.

Sľubujú vysokú kvalitu za menej peňazí a na výber máte niekoľko paletiek. Ja mám pre Vás trio noviniek rady Fanatic s ktorým vyčaríte dokonalý look.


L. A. Girl je americká značka, ktorá má za sebou vyše 30 úspešných rokov v kozmetickom priemysle. Spoločnosť má jasne definované poslanie ponúkať kozmetické produkty najvyššej kvality, za najprijateľnejšie ceny!!

V širokej ponuke dekoratívnej kozmetiky sa nachádza všetko od produktov na tvár, pleť, oči, pery, nechty cez rôzne kozmetické pomôcky a doplnky, dokonca aj kozmetické tašky. Značka L.A. Girl má certifikáciu PETA - čiže to znamená že žiadny z ich produktov nebol testovaný na zvieratách. 

Teraz by som vám rada predstavila paletky, ktoré všetky nájdete na stránkach absolutecosmetics.eu


Paleta očných tieňov Fanatic eyeshadow palette GET FEVERISH 

Túto paletku nájdete dostupnú v štyroch verziách, jemnejších nude, ale aj farebnejšej a studenej verzii.
Palety sú v čiernom dizajnovom obale s veľkým zrkadlom doplnené zlatým názvom. Tento neprehľadnutelný dizajn majú všetky paletky FANATIC. 

Paletka Get Feverish je vyskladaná v hornom riadku tehlovými odtieňmi a v spodnom bordovými teplými tieňmi. Páči sa mi toto rozdelenie a výber farieb. S paletku dokážete vytvoriť rôzne líčenia či už na deň či večer, jemnejšie, ale aj výraznejšie. 
Farebnosťou je vhodná pre modrooké a zelenooké ženy. 


Obsahuje 12 tieňov v dosť veľkých panvičkach. Tiene prášia primerane, nie je to nič hrozné. Pigmentacia je podľa mňa veľmi dobrá a na vysokej úrovni.
V palete nájdete 7 metalických tieňov dokombinovaných matnými.


S paletkou sa mi pracuje veľmi dobre a veľmi rada ju používam. Dá sa s ňou vytvoriť aj mono líčenie a práca s ňou je rýchla. Tiene sa vzájomne blendujú veľmi dobre a jednoducho, nefľakatí. V poslednom príspevku na Instagrame s ňou nájdete video no využila som ju napríklad aj v kombinácii s metalickými tieňmi Gelly Glam.
Nájdete ju stránke absolutecosmetics.eu za necelých 12€.


Paleta líceniek Fanatic blush palette BLUSHED BABE

Lícenky sú vyskladané do chladnejšej a teplejšej palety, ktorú skôr využijete v lete. 
V paletke nájdete štyri odtiene šťavnatých líceniek silnej pigmentácie. V paletke sú 3 matné tiene a červená lícenka má v sebe drobné zlatisté ligôtky. 
Panvičky sú veľké takže vám produkt vydrží naozaj dlho keďže stačí jemne ťuknúť do paletky kvôli jej pigmentacií. 


Dva krajné tiene môžete využívať aj na kontúrovanie tváre. Pri práci s ňou treba naozaj pracovať jemne, opatrne a precízne.


Ja paletku využívam denne. Obľúbila som si jej pigmentáciu a aj farebnosť. Perfektne mi sadla odtieňovo.
Nájdete ju na stránke absolutecosmetics.eu za necelých 12€.

Palete rozjasňovačov Fanatic highlighting palette MOONLIGHT MAGIC 

Každá, ktorá ich používate mi dáte za pravdu, že highlighter je závislosť. Ja si neviem predstaviť líčenie bez nich dodajú šmrnc a štipku extravagancie. 
V palete nájdete štyri úžasné pigmentované highlightre, ktoré využijete nie len na rozjasnenie tváre, ale aj dekoltu.


Krásna silná pigmentacia a veľmi dobre farebne vyskladaná paletka Vám zaručia zahviezdenie s denným alebo večerným lookom.
Uznajte sami, je to lesk ako blesk 😀


Ja najčastejšie využívam prvý perleťovo biely odtieň a tretí rose gold. Bleduľky paletku využijú aj ako bronzer počas leta.
Paletku nájdete na stránke absolutecosmetics.eu opäť za cenu 12€.


Paletky môžem len odporúčať a myslím, že si k nim nájdu cestu nie len ženy ktoré sa radi líčia, ale aj profesionálne vizážistky.
Majú naozaj vysokú kvalitu za malo peňazí a vyrovnajú sa aj drahším značkám. Veľkým plus paletiek je ich dizaj a veľké zrkadlo v každej paletke.

Ak niektorú z paletiek máte dajte mi vedieť, ak však nie napíšte mi ktorá Vás oslovila najviac.

Za produkty ďakujem stránke Absolutecosmetics.eu

Pekny deň
Tatiana 🖤

Komentáre