Mary Kay regeneračné sérum


Starostlivosť o pleť je tým najdôležitejším krokom, ktorý môžme a musíme pre pleť urobiť.
V mladšom veku sa venujeme hydratácii, boju s akné alebo správnemu čisteniu a výžive.
Neskôr sa zameriavame na nedokonalosti ako sú začínajúce vrásky, nedokonalosti a pigmentové škvrny a siahame po "anti age" produktoch. Myslím, že každá žena mi dá za pravdu, že nájsť ten správny krém či celú radu trvá dlho. Netreba sa však vzdávať a dôkladne hľadať a starať sa o svoju pleť, pretože výsledky sa dostavia určite, či už tie pozitívne alebo negatívne.


Ja som posledné týždne používala TimeWise® Regeneračné sérum +C , ktoré pomáha urýchliť tvorbu nového kolagénu, rozžiari a oživí vzhľad pleti. Toto sérum je bohaté na antioxidanty a bolo vytvorené pomocou prísad, ktoré urýchľujú tvorbu nového kolagénu a zabraňujú rozpadaniu existujúceho kolagénu. Tiež obsahuje prísady, o ktorých je známe, že podporujú tvorbu elastínu, proteínu, ktorý pokožke dodáva elasticitu alebo pružnosť.



Zloženie séra je špecifické a veľmi dôkladne spracované aby čo najkvalitnejšie účinkovalo na Vašu pleť. Sérum si môžete objednať na stránkach marykay.sk alebo u svojej MaryKay poradkyne. Cena tohto séra je okolo 65€ čo nie je naozaj málo.

Obsahuje :

  • Výťažok z Cacadu Plum je dôležitou prísadou, o ktorom je známe, že má zo všetkých druhov ovocia najvyššiu koncentráciu vitamínu C
  • Výťažok z camu-camu O ovocí stromu camu-camu je známe, že má zo všetkých druhov ovocia druhú najvyššiu koncentráciu vitamínu C
  • Výťažok z malpígie. Malpígia je obzvlášť bohatá na vitamíny A a C. U tohto ovocia boli preukázané silné účinky antioxidantov
  • Výťažok z bobúľ čiernych ríbezlí Obsahuje vysoké množstvo vitamínu C a ďalších vitamínov a minerálov
  • Výťažok z granátového jablka, ktoré je často považované za „superovocie“, pretože obsahuje vysoké množstvo vitamínu C, vitamíny a antioxidanty a storočia sa používá k znižovaniu účinkov oxidačnej záťaže.
  • Výťažok zo semien stromu argánu je prírodný výťažok získavaný z argánového stromu, ktorý rastie iba v Afrike.

Toto drahocenné sérum je bohaté na antioxidanty, vyživí a vzpruží Vašu pleť, pričom podporí tvorbu elastínu a pleť posilní a vyplní vrchnú vrstvu. Celé balenie obsahujú štyri ampulky, ktoré majú po 7,5ml. Sérum si na pleť aplikujete pomocou pumpičky a jemne zapracujete do pleti. 


Ampulky sú dostatočne veľké a jedna z nich Vám vydrží na týždeň pri každodennom používaní ráno a večer. Na pleť si stačí aplikovať 3 stlačenia s sérum jemne vmasírovať a nechať vstrebať.
Sérum je vhodné pre všetky typy pleti, je hypoalergénne, vôbec nedráždi pokožku na tvári ani v oblasti očí. Je veľmi jemne parfumované aj keď sa uvádza že nie je, má príjemnú ľahkú konzistenciu ale nie je mastné.


Každá žena sa rozhodne koľko bude sérum používať či už využije všetky ampulky alebo len dve.
Ja som použila 3 ampulky a pleť mám viditeľne jemnejšiu, v oblasti očí sa vrásky zmiernili, očné okolie je krajšie, neopuchnuté. Pleť je svieža, na pohľad tú každodennú starostlivosť vidno. So sérom som veľmi spokojná a určite ho odporúčam ďalej.

Zaujalo Vás sérum? Pretože ak áno u mňa na Instagrame si môžete o jedno toto balenie zasúťažiť.

Prajem pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre

  1. Se značkou Mary Kay moc zkušeností nemám, ale sérum vypadá moc zajímavě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež nemala ale ako som začal.pouzivat naozaj som veľmi spokojná 👍niektoré produkty naozaj stoja za to.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára