Garnier Pure Active čierna zlupovacia maska



Ahojte!

Pekný večer dnes mám pre Vás jednu čiernu recenziu. Myslím si, že každá z Vás pozná zlupovacie masky. A ak nepoužívate také tak určite aspoň obyčajné, ktoré po nejakej tej dobe umyjete.
Ja osobne radšej využívam masky, ktoré sú zlupovacie, lebo je s tým menej starostí a bordelu v kúpeľni alebo ešte veľmi rada používam látkové masky  najmä od Garnier.


Dnes mám pre Vás recenziu čiernej zlupovacej masky od Garnier Pure active s aktívnym uhlím. Je to zlupovacia maska, ktorá pleť zmatňuje,  uvoľňuje póry a redukuje čierne bodky.
Patrí do rady PURE ACTIVE v ktorej nájdete aj čistiaci gél a čiernu masku. Toto silné trio zatočí s Vašimi čiernymi bodkami raz a navždy.


Zlupovacia maska Pure Active je vhodná pre všetky typy pleti najmä problematickú pleť s akné a rozšírenými pórmi.
Maska zbavuje pleť čiernych bodiek, uvoľňuje nečistoty v póroch a sťahuje ich, odstraňuje odumreté kožné bunky, čistí pleť hĺbkovo a efektívne.


Maska má po otvorení silnejšiu vôňu, cítiť tam aj alkohol, ktorý môže citlivú pleť podráždiť. Po nanesení mierne štípe (teda aspoň mňa) a keď začne schnúť chladí.
Má hustejšiu našľahanú konzistenciu, pracuje sa s ňou dobre ale je trošku lepkavá takže nanášanie je podľa mňa vhodnejšie štetcom. Maska má čiernu farbu a je jemná nenájdete v nej žiadne čiastočky.
Určite je vhodné si ju dávať len na oblasť T-zóny a vyhnúť sa okoliu očí a líc kde je koža jemná a zlupovanie by bolo bolestivé.
Na oblasť T-zóny si treba dať hrubšiu vrstvu masky a zlupovať ju až potom, keď je na dotyk zaschnutá a nelepí. Na balení sa píše nechať ju schnúť 20 minút, ale treba sa riadiť tým aká maska je. Ak si ju necháte na pleti príliš dlho zlupovanie bude bolestivé.
Odporúčam Vám si masku aplikovať po kúpeli kedy sú póry dostatočne otvorené a je väčšia šanca, že maska vyčistí väčšie množstvo pórov.


Treba si však uvedomiť, že maska po prvom použití nevytiahne všetky póry a nestiahne ich. Pri pravidelnom používaní najlepšie celej rady budú výsledky viditeľné ale nie hneď.
Po odstránení masky som mala pleť jemnú, čistú, zbavenú nadbytočného mazu a šupiniek. Pokožka nebola červená ani podráždená. Výhodou je, že maska nezaschne do nepríjemnej krusty, ktorá Vám pleť ešte viacej podráždi.
Maska má 50 ml a za cenu okolo 5€ je to fajn, ale ja by som brala aj väčšie balenie. Ak by ste si chceli masku objednať nájdete ju na notino.sk ale aj v drogériách a supermarketoch.


Vyskúšali ste ju? Čo na ňu hovoríte. Alebo máte svoje stálice, ktoré používate a nevzdáte sa ich.

Pekný večer dobrú noc
Tatiana 🖤

Komentáre