Brillant Hair tekuté vitamíny pre silné vlasy


Ahojte!

Dnešný článok by som rada začala jedným citátom: "Buď ženou, ktorá napraví korunu inej žene bez toho, aby povedala svetu, že bola nakrivo." 

Presne takýto účel má aj dnešný článok. Veľmi rada by som Vám pomohla, poradila a podelila sa s Vami o dojmy z testovania BrilliantHair tekutých  vitamínov. Veľmi ma potešilo, keď mi Simonka napísala, či by som nechcela vyskúšať jej vitamíny. Mala som veľký problém s vypadávaním vlasov, boli dosť suché a strácali na kráse. Píšem v minulom čase pretože mi vitamíny veľmi pomohli. Tekuté vitamíny a ich testovanie prišlo úplne v praví čas a ja si ich neviem vynachváliť. Na konci článku máte aj fotku ako sa vlasy po užívaní vitamínov zmenili.

Musím Vám napísať aj to, že som zmenila jeden vychválený šampón, ktorý je na vypadávanie vlasov a používam starú dobrú klasiku Dixi so žihľavou a k tomu aj ich tonikum (o tom, však bude článok čoskoro). Takže si vlasy vyživím zvnútra dodám im  dôležité vitamíny a minerály a posilňujem ich aj zvonka.


Tekuté vitamíny BRILLIANTHAIR sú vitamínovým doplnkom pre špeciálnu výživu Vašich vlasov, pleti a nechtov.
Je dôležité si uvedomiť, že výživa je prvoradá. Dostatok tekutín, zdravá a vyvážená strava robia divy. Samozrejme aj pohyb a jemná starostlivosť o vlasy. Používanie produktov, ktoré sú šetrné k Vašim vlasom a neobsahujú dráždivé látky. Samozrejme netreba zabúdať ani na vitamínové doplnky. Vlasy aj pleť sú odrazom toho ako sa stravujete a ako funguje Vaše telo zvnútra.
Vitamíny obsahujú 27 prémiových ingrediencií, ktoré sa postarajú a dôkladnú výživu Vašich vlasov, pleti a nechtov.

Výživový doplnok Brilliant Hair :
  • Urýchľuje rast vlasov
  • Posilňuje vlasové korienky
  • Zastavuje vypadávanie vlasov
  • Zvyšuje lesk vlasov
  • Vlasy sa postupne regenerujú a hustnú
  • Lepšie sa upravujú a rozčesávajú
Všetky, tieto účinky pozorujem na svojich vlasoch. Zo začiatku som tomu neverila, ale vitamíny sú naozaj kvalitné a účinné. Možno to vyzerá, že ich ospevujem moc no ich účinky sú viditeľné. Vlasy som mala po pôrode neskutočne zničené, slabé a tie, ktoré ma poznáte viete, že som mala odjakživa dlhé husté vlasy.
Zloženie vitamínov je veľmi obsiahle a preto Vám prikladám odkaz kde si môžete prečítať čo všetko vo vitamínoch nájdete.


Na stránkach brillianthair.sk nájdete všetko o doplnkoch, recenzie, pomoc pre Vás a všetky kúry a doplnky pre vlasy.
Stránka je krásna, prehľadná, dá sa na nej ľahko orientovať a nájsť čo hľadáte. Ešte by som veľmi chcela vyzdvihnúť doplnky do vlasov, nádherné látkové gumičky o ktorých Vám napíšem inokedy, ktoré sú pre vlasy veľmi pohodlné a ničia ich oveľa menej ako tie obyčajné.

Ku každému nákupu dostane aj darček (na fotke nižšie môžete vidieť gumičky) a samozrejme pri registrácií sa môžete zapojiť do vernostného programu, kde si budete zbierať body a tým môžete získať darčeky a poukážky na ďalší nákup.
Aby som nezabudla, každým nákupom prispievate 1€ neziskovej organizácií mačkySOS.


Vitamíny je vhodné užívať jedenkrát do dňa najlepšie ráno. Nie je vhodné prekračovať dávky. Ku každej fľaške vitamínov BrilliantHair máte odmerku, do ktorej si môžete vitamíny nalievať. Každodenná dávka je 15 mililitrov a je na Vás či vitamíny vypijete samostatne alebo si ch pridáte do Vášho obľúbeného nápoja. 
Príchuť vitamínov je pomarančová a výrazne sladká. Avšak sladkú chuť vitamínov tvorí stévia a fruktóza.
Brilliant hair výživový doplnok je naozaj úžasný a kvalitný. Postará sa o Vaše vlasy, posilní ich a urýchli rast.  Má naozaj silné účinky, ktoré môžete pozorovať už po mesačnej kúre.
Neviem momentálne posúdiť aké účinky má na nechty, keďže mám gélové, ale stačia mi pozitívne účinky na vlasy a pleť. Moja pleť je krajšia, bez vyrážok a zečervenaní, vyzerá naozaj zdravšie. 

Čo sa týka vlasov pridávam Vám ako vyzerali vlasy pred mesiacom (12.9.) prvá fotka v modrej košeli a dnes fotka robená presne 12.10. Vlasy sú deň po umytí a ja si vlasy nesuším fénom ani nežehlím no a farbené tiež neboli.
Vlasy sú na pohľad lesklejšie, zdravšie,pevnejšie a hustejšie. Podrástli o pekný kus a naozaj menej vypadávajú. Vyššie som spomenula aj, že som prestala používať šampón známej značky (Milva), ale tým nebudem značku nijak haniť stojí za ňou mnoho ľudí a mnoho práce, no pre mňa nebola vôbec vhodná. S vitamínmi a iným druhom šampónu sa zmenili o 360°. Nielenže zosilneli, ale rastú stále viac a viac a teraz sa mi nepodarí urobiť si hladký cop ani drdol ani keby som veľmi chcela (možno s použitím celého laku) pretože z každej strany mi vykúkajú nové baby vlásky. Končeky vlasov nie sú vôbec rozštiepené a vlasy sú silné a zdravé.
Myslím si, že to čo vitamíny BrilliantHair ponúkajú aj splnia a mne bolo veľkou cťou ich testovať. Vidíte na fotke tú skvelú zmenu a pokračujem ďalej.


A keďže si veľmi vážim. že ma sledujete určite si pre Vás onedlho s brillianhair.sk pripravíme súťaž. Momentálne na instagrame brillianthair prebieha súťaž o mesačné balenie. Budem Vám držať palce.

Poznáte tieto produkty, alebo používate nejaké iné? Napíšte mi Vás názor na užívanie takýchto vitamínov.

Prajem pekný jesenný deň  
Tatiana

Komentáre