Rúžové perá od Avonu


"Žena dospeje, keď si uvedomí vlastnú hodnotu a kúpi si dokonalý rúž."

Vitajte!
Dnes začínam článok, týmto krásnym citátom, ktorý v sebe nesie veľmi peknú myšlienku. Premýšľali ste niekedy kedy ste si vy kúpili svoj prvý rúž? Ja asi na strednej, aj keď presne neviem, ktorý to bol, no budem rada keď mi dáte vedieť či si vy pamätáte tento okamih.

Dnes by som Vám veľmi rada napísala pár riadkov o týchto štyroch saténových rúžoch s dlhotrvácnou farbou, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Sú to rúžové perá od Avonu a momentálne ich nájdete v ponuke za necelé 3€ čo je naozaj skvelé.
Viem, že teraz ženy vyhľadávajú rúže, ktoré vydržia celý deň, nerozpíjajú sa a môžu si byť isté, že ho budú mať na perách nepohnutý, ale občas je to príjemná zmena dať si jemnejší a menej zaťažujúci rúž. Ja som si rúže veľmi  obľúbila majú príjemnú konzistenciu, sú dosť mastné takže Vám pery vyživia a pridajú im na kráse. Výhodou ružou nie je len ich ľahké zloženie, ale aj ochranný faktor 15, ktorý ponúkajú.

Vybrala som si také jesenné nositeľné odtiene, ktoré sa hodia skoro každej žene. Rúže majú v sebe aj lesk takže nie sú matné majú saténový finiš. Pigmentácia je dobrá, mne sa rúže nerozpíjali no nanášala som ich vždy s ceruzkou. Výdrž rúžov je taká priemerná, mastnejšie jedlo nevydržia a odtláčajú sa.
Ak chcete mať pery trošku výraznejšie tak nad vrchnú peru naneste trošku rozjasňovaču. Rúže nájdete v desiatich odtieňoch, majú skôr ružovkasté odtiene,ale nájdete medzi nimi aj oranžový odtieň či jeden nude.

A teraz by som Vám predstavila odtiene

TOTALLY TWIG
-nude, hnedastý odtieň
-veľmi jemný, vhodný na bežné denné nosenie ale aj k výraznému make-upu
- veľmi obľúbený odtieň pri nevestičkách
ETERNAL FLAME
-v katalógu je skôr do fialova no na perách je červenkastý
-dá sa nosiť aj cez deň, nie je veľmi výrazný
-má takú tehlovo-červenú farbu
-očakávala som výraznejší odtieň červenej
ROSE CREME
-veľmi pekný jemný ružovkastý rúž
-nie je výrazný, jemný na bežný deň
-očakávala som ružovejšiu a výraznejšiu farbu podľa katalógu, no je skôr jemná
PINK PEACH
-tento rúž má v sebe pekné odlesky a je dosť lesklý a taký akoby dúhový
-rúž je ružovkastý, bude sa vám hodiť ku všetkému.







Rúže sú takej priemernej kvality a keďže som vyberala nižšiu cenovú kategóriu, v nej sú na vysokej úrovni. Za tak málo peňazí budete mať pekný mastnejší a celkom dobre pigmentovaný rúž.
Pridávam Vám aj rúže na perách aby ste si spravili obraz ako skutočne rúže vyzerajú. Ja ich využívam na bežné denné nosenie keď mám pery vysušené od dlhotrvajúcich rúžov.



Používate rúže od avonu?  Ktoré sú pre Vás tie najlepšie??

Pekný večer

Tatiana 🖤🖤🖤

Komentáre