Hydra Végétal....umenie rastlinného sveta


Ahojte!

Každá žena by mala dbať na správnu a dostatočnú hydratáciu, čistenie a tonizáciu pokožky. Nepríjemne napnutá, suchá a šupinatá pokožka nie je dostatočne hydratovaná a výživená. Rada HYDRA VÉGÉTAL má vašu pleť hydratovať, rozžiariť a vyživiť. Je určená pre normálnu a zmiešanú pleť. Dnes by som Vám chcela niečo bližšie napísať o tejto rade, v ktorej hlavnou zložkou je sukulent....áno čítate správne.

Nový rad Hydra Végétal obsahuje výťažok - bunkovú vodu z kosmatcovníka jedlého, ktorý aktivuje prirodzenú hydratáciu. Kosmatcovník, sukulent s trojuholníkovými listami má schopnosť zhromažďovať vodu a práve túto schopnosť využíva celá rada. Pomáha pleti zachytiť vodu vo všetkých jej vrstvách a udržať ju tam pre nepretržitú hydratáciu. Kosmatcovník je pestovaný na vlastných pozemkoch Yves Rocher v La Gacilly vo francúzskom Bretónsku.

Celá rada Hydra Végétal čistí, tonizuje a hydratuje Vašu pleť. Rada sa postará aj o vyhladenie pleti či predčané starnutie.
Všetky produkty sú bez farbív, minerálnych olejov, silikónov a parabénov. Obsahuje viac než 90% zložiek prírodného pôvodu. Celá rada ale aj produkty od Yves Rocher sú ohľaduplné nie len k nám, ale aj našej prírode. Všetky produkty som svedomito otestovala a teraz Vám napíšem ku každému pár riadkov💙

ČISTIACI GÉL V TUBE


 Čistiaci gél som si veľmi obľúbila. Používam ho najradšej ráno, keď nemám pleť veľmi špinavú. Ako som sa začala viac zaujímať o kozmetiku pochopila som, že ranné čistenie je veľmi dôležité a nevyhnutné.
 Gél som vyskúšala aj keď som bola nalíčená a popravde nemal problém odstrániť ani makeup. Gél je taký stredne hustý, má 125 ml a veľmi dobre sa s ním pracuje. Má úžasnú vôňu a je priehľadný. Krúživými pohybmi bruškami prstov si ho masírujem po navlhčenej tvári. Skúsila som ho použiť aj s masážnou kefkou a poviem Vám je to jedna radosť. Pleť budete mať dokonale prevoňanú a prekrvenú. Hĺbkovo čistí a zároveň osviežuje pleť vďaka výnimočnému zloženiu.

ODLIČOVACIE MLIEKO


Ja osobne nepoužívam mlieko na odličovanie, ale keďže som sa dostala aj k tomuto skúsila som. Je to o trošku iné ako to načo som zvyknutá, ale mlieko je naozaj úžasné. Mlieko odlíči bez ťažkostí makeup, nie len jednoduchý denný ale aj výraznejší. Malo však problém s vodeodolnými produktami takže na tie som použila iný odličovač.
Mliečko má opäť veľmi príjemnú vôňu, má 200 ml a teda myslím si, že Vám vydrží dlhšie, neštípe a nedráždi oči a pleť nie je po ňom mastná. Ja som mliečko používala na mokrý a vyžmýkaný vatový tampón aby sa mi lepšie pleť odlíčila. Tento super trik, som našla u jednej z blogeriek ktorú sledujem (pozdravujem ťa Lenka).

HYDRATAČNÉ TONIKUM


Priznám sa Vám, že som tonikum nepoužívala. Našťastie sa ku mne dostalo toto a ja si ho neviem vynachváliť.

Ako dobre viete tonikum Vám má uzavrieť póry po čistení a toto sa nepostará len o póry ale aj užasnú hydratáciu a osvieženie. Ak si po dôkladnom čistení chcete ešte pleť dočistiť tak tonikum je správna voľba. Ja si ho dávam po peelingu alebo po čistení s gélom a potom ho len jemne natriem a vklepkám do pleti.
Tonikum patrí do ďalšej kategórie starostlivosti o pleť a je to dôležitý krok v starostlivosti. Tonizuje a povzbudzuje pokožku, ktorá je po použití rozjasnená a príjemne jemná na dotyk.

GÉLOVÝ PEELING


Peelingy ako aj masky používam veľmi rada. Preto som sa veľmi potešila, že aj v tejto rade peeling je. Opäť má prekrásnu vôňu ako celá rada, je tak primerane hustý a má 75 ml. Je priehľadný a nachádzajú sa v ňom mikrogranulky z bambusu. Masírovaním odstraňuje zvyšky makeupu, odumreté zvyšky pokožky a šupinky. Takouto masážou a čistením v jednom zabezpečíte pleti prekrvenie a zbavenie sa nečistôt. Obnovuje prirodzenú bunkovú regeneráciu pleti.


Po použití je pokožka tváre jemná, vyhladená, svieža, nemastná a zdravo vyzerajúca. Peeling je vhodný aj pre citlivú pleť, len je dôležité používať ho s rozumom. Myslím si, že dvakrát do týždňa to Vašej pleti úplne stačí. Musím Vám pripomenúť, že je dôležité vyhýbať sa okoliu očí. Avšak veľmi citlivá pleť by sa nemala veľmi peelingovať aby ste predišli podráždeniu či začervenaniu. Ja som s peelingom nesmierne spokojná a určite Vám ho odporúčam.


HYDRATAČNÁ STAROSTLIVOSŤ NA DEŇ A NOC


Na konci starostlivosti netreba zabúdať na hydratáciu a nie obyčajnú, ale 48 hodinovú. Posledný produkt, ktorý Vám predstavím je tento krém. Jeho príjemná, jemná, ľahká a vláčna konzistencia Vám pleť vyživí a zjemní. Účinne a trvalo hydratuje a povzbudzuje prirodzený jas pleti. Je vhodná špeciálne pre potreby normálnej a zmiešanej pleti. Textúra krému je veľmi vhodná aj pod makeup, ktorý potom vyzerá veľmi sviežo.


Celá rada Hydra Végétal je úžasná a postará sa o kvalitnú starostlivosť Vašej pleti. Nielenže pleť očistí, ale aj vyživí a účinne aktivuje hydratačné procesy v pokožke. Zanechá pocit sviežosti a komfortu.  Ak máte normálnu až zmiešanú pleť určite radu vyskúšajte.
Dajte mi vedieť či radu poznáte alebo používate.


Pekný deň
Tatiana🖤🖤

Komentáre