WIBO kozmetika


Vitajte!
Dnes Vám prinášam recenziu na kozmetiku značky WIBO. Dostala som sa k nej náhodne, keď som si prezerala stránku pinkpanda.
Značka ma zaujala svojimi produktami, veľmi peknými paletkami a v neposlednom rade skvelými cenami produktov. O značke som pred tým nepočula a preto som sa rozhodla, že ju vyskúšam.

Wibo je poľská kozmetika, ktorá zavítala na trh v roku 1989. Na trh sa snažia priniesť veľké množstvo každodennej kozmetiky. Usilujú sa o výrobu kvalitnej kozmetiky, pričom každý ich výrobok sa snažia zdokonaliť a priniesť za prijateľnú cenu.  


Ja som si pri prezeraní stránky PinkPanda vybrala a objednala tieto tri produkty
  • WIBO paletku očných tieňov Modern Eyeshadow Palette
  • WIBO ceruzku na pery Million Dollar Matte Liner 5 
  • WIBO lip gloss High Gloss 02 

WIBO MODERN PALETA OČNÝCH TIEŇOV

Ako prvú by som Vám rada predstavila túto paletku. V prvom rade ma veľmi zaujal jej ligotavý obal, ktorý pôsobí naozaj veľmi luxusne. Videla som na Youtube pár líčení s touto paletkou, ale i napriek tomu som nebola rozhodnutá či ju kúpiť alebo nekúpiť. Samozrejme, že som neodolala.

Nakoniec som si ju vzala. Ak by ste ju chceli kúpiť nájdete ju TU
Momentálne je paletka vypredaná, no myslím si že ju čoskoro doskladnia a nájdete ju za necelých 10€. Mňa dosť prilákala cena tejto paletky a farebnosť tieňov, ktoré obsahuje.
 

U pár blogeriek, ale aj na Instagrame som sa stretla s názorom, že sa paletka dosť podobá na paletku od Anastasia Beverly Hills MODERN RENAISSANCE.
Na prvý dojem paletka pôsobí, že má krásne pigmentované tiene ALE nie je to tak!

Tiene sú naozaj krásne, veľmi pekné zloženie paletky, najmä pre modro oké ženy, ale tá pigmentácia je slabšia, taká priemerná. Páči sa mi, že v paletke nie sú len matné tiene ale aj metalické tiene. Obsahuje 15 očných tieňov, z toho 11 matných a 4 metalické aj keď na krabičke píšu len tri. Môj názor je že tiene dirty mary, russian gold, marocco touch a cherry juice sú metalické.

Prvý riadok tieňov sú skôr podkladové, veľmi jemné pri nanášaní ich skoro nevidno.
Druhý riadok sú už sýtejšie, použiteľné do ohybu oka alebo do vonkajšieho kútika.
Tretí riadok metalické a dva obyčajné


Tiene prášia, skúšala som aplikáciu aj na mokro, ale potom sa tieň nedal absolútne nabrať a z viečka sa len viac a viac stieral. Čiže dá sa sa nanášať len na sucho aj to keď som snažila tiene vrstviť nedopadlo to vždy veľmi dobre. Určite záleží aj od štetcov pretože ak sú veľmi tvrdé štetinky, tiene budú stierať. Pri ďalšom líčení som využila moje obľúbené JESSUP štetce a s nimi sa mi s paletou pracovalo oveľa oveľa lepšie.

Mám pre Vás aj swatche. Snažila som sa ich odfotiť čo najlepšie ako sa dalo...
...a tu je výsledok

Ako vidíte tiene majú naozaj slabú pigmentáciu. Tieto swatche som robila len jediným nanesením na ruku. Naozaj som očakávala viac.

Osobne paletku odporúčam ženám, ktoré majú radi jemnejšie líčenia. Ja ju používam na denné jemné líčenie, kedy nepotrebujem nič výrazné. Pri líčení zákazníčiek ju po zlej skúsenosti (slzenie očí) nepoužívam a nevyužívam. Ja som s paletkou spokojná tak na 50% čo je naozaj dosť málo. Čakala som lepšiu pigmentáciu, ale farby v nej mi veľmi svedčia a rada ju používam už len kvôli tomu.

Pridávam Vám ešte pár líčení s touto paletkou.
  • jemné oranžové líčenie zvýraznené zlatou linkou
  • výrazné ružové líčenie


CERUZKA NA PERY MILLION DOLLAR MATTE LINER

Ďalším produktom je táto ceruzka na pery. Toto je hotový zázrak ja tú ceruzku zbožňujem a odporúčam všetkými desiatimi.
Ceruzka má naozaj veľmi pekné zlaté prevedenie. Na konci ceruzky je strúhatko a časť, s ktorou sa dá ceruzka vysúvať.
Ja ju mám v odtieni 5, ktorý je nádherný NUDE odtieň. Nepoužívam ju len na kontúrovanie pier, ale nanášam si ju aj na celé pery pretože je fakt nádherná. Nie príliš ružová ani hnedá.


Na fotke naozaj krásne vidno jej dokonalú farbu❤ Ak máte radi takéto nude odtiene určite Vám ju odporúčam. Na perách vydrží dosť dlho, nezotierala sa mi ani po pití, trošku sa odtláča, ale je fakt veľmi dobrá. Používam ju k výrazným líčeniam, alebo ako pomocníčku pri farebných a roztekajúcich sa rúžoch.
Ak by ste ju hľadali nájdete ju TU 
Momentálne je vypredaná a ja dúfam, že ju ešte doskladnia ako aj ďalšie, pretože je naozaj úžasná a za cenu 3,39€ je to naozaj veľmi dobrá a kvalitná ceruzka a ja si ju objednám aj v iných odtieňoch. 
 
 ako posledný je tu

WIBO HIGH GLOSS

Tento lesk som do košíka viac menej hodila len kvôli tomu aby som mala lacné poštovné, ale jeho kúpu neľutujem. Tento lesk mám v odtieni 02, tiež je to taká NUDE farba. Používam ho veľmi často v kombinácií s ceruzkou alebo len k jemnému dennému líčeniu a to ho využívam skoro denno denne.
Lesk má  veľmi pekný obal, vyzerá to ako taký rúž v priesvitnom obale. Pri nanášaní je potrebné si aplikátor poriadne poobtierať keďže sa naberie dosť veľké množstvo.




Snažila som sa Vám vytvoriť aj swatche ceruzky aj lesku. Naozaj je vidno, že sú to skoro totožné farby.


Asi tou najväčšou nevýhodou tohto lesku je, že na perách lepí a odtláča sa. Avšak ak Vás neobťažuje si opakovane nanášať lesk tak Vám ho odporúčam. Pre mňa je to naozaj vhodný doplnok a mám ho skoro stále so sebou. Páči sa mi farba a na konzistenciu som si už zvykla.
Ak som Vás presvedčila siahnuť po ňom nájdete ho TU 
Jeho cena je 3,49€ čo je podľa mňa celkom optimálne. 
Tiež je vypredaný a práve teraz mi to príde dosť podozrivé, že všetky produkty tejto značky sú vypredané takže budem usilovne zisťovať či budú produkty ešte doskladnené alebo už nie a dám Vám vedieť. 

Na záver by som Vám ukázala ešte jedno líčenie, a ak ma sledujete aj na Instagrame tam pribudne ešte jedno o chvíľu ako článok zverejním.

Ak by som mala zhrnúť produkty, tak paletka je priemerná, skôr na denné jemné líčenia pre modrooké ženy, ktoré sa neboja farieb.
Ceruzka je pre mňa TOP PRODUKTOM a lesk ak nemáte radi lepivé produkty tak určite nie.
Dúfam, že sa Vám článok páči. Budem rada ak mi dáte vedieť či áno či nie.


Pekný večer

Tatiana❤

Komentáre