Líčenie inšpirované vtáčím🐦🐦 perím


Ahojte!

Chcela som Vám napísať o nedávnom líčení, ktoré sme s mojimi makeup maniačkami a jedným makeup maniakom vymysleli. Áno čítate dobre, líčil s nami aj jeden veľmi šikovný a nadaný makeup artista Lukáš👍 Bolo to naozaj skvelé, že sme si vymysleli takúto tému👍 dali sa dokopy.

Našou témou bolo líčenie inšpirované VTÁČIM PERÍM🐦

Veľmi rýchlo sme sa zhodli na tejto téme a naplno sa do toho pustili.
Samozrejme, že sme si vymenili niekoľko správ, aby sme vedeli ako budeme postupovať kedy zverejníme líčenie a nemohli sme zabudnúť na to najdôležitejšie......poslať si obrázky vtáčikov aby sme sa náhodou nezhodli.

Ja som si vybrala takéto zaujímavé farebného vtáčika. Farba jeho peria je presne to čo sa mi páči. Moje obľúbené farby....no proste JA.
A tak som sa do toho pustila. Farby z jeho peria som použila najmä na pohyblivé viečko a keďže som už nemala kde dať zlatú čo mal na hrudníku tak som ju využila na obočie. So svojím líčením som bola veľmi veľmi spokojná a verím, že sa páči aj vám❤️ je to naozaj niečo iné, farebné, kreatívne, zábavné. Aj o tomto je líčenie! Aspoň pre mňa💄!
Používala som paletku Bh cosmetics 28 foil eyeshadow palette a ešte niektoré tiene z paletky freedom Pro Shade Brighten Play Kit. Makeup som použila Loreal true match odtieň vanilla. ďalej som použila korektor stay all day lasting conclear a transparentný púder značky Essence.
Na pery som nakoniec použila rúž od Avon epic lip odtien blue suede. Nevedela som sa vôbec rozhodnúť čo dať na pery, no presne toto je to, čo človek potrebuje pri takomto líčení......stále máte niekoho s kým sa môžte poradiť....
Pre lepší efekt som ešte nalepila umelé riasy a trošku sme sa pohrali s fotkou aby som mala jednotné pozadie. 
Na záver som celý make-up zafixovala fixačným sprejom od Avonu.




Všetci čo sa na to dali líčia veľmi radi, používajú rôznu dekoratívnu kozmetiku, majú už mnoho skúseností, venujú sa tomu naplno🙂sú pre mňa veľkým vzorom a rada sa nimi inšpirujem. Som veľmi rada , že sme sa takto dali dokopy a vymysleli niečo iné a samozrejme zabavili sme sa.

Svoje make-up výtvory sme zavesili aj na svoje Instagrami tak budem rada ak po prečítaní navštívite tieto profil ❤ a určite budete so mnou súhlasiť, že sú to naozaj kreatívni, šikovní, mladí, cieľavedomí make-up artisti!!

Chcela by som Vám ešte napísať ich mená aby ste vedeli koho navštíviť. Stojí to za to!! Kliknúť si na nich a pozrieť čomu sa venujú a ako im to ide!❤️


INSTAGRAM, BLOG A FACEBOOK


Nižšie som Vám dala aj odkazy na ostatných ❤ verím, že sa potešia keď na nich kliknete a dáte im či už follow alebo like. 
Miška@its1mishell a jej blog
Lukáš@lukasleo_makeup_artist a jeho facebook 
Zuzka@makeupmaniacslovakia jej facebook a blog 

Dúfam, že sa Vám článok páčil.
Určite ešte vyskúšame niečo takéto. Pre mňa to bola veľká výzva keďže sa líčeniu nevenujem veľmi dlho, ale snažila som sa najviac ako sa dalo. Vo výslednej koláži som bola veľmi spokojná so svojou prácou. 
A týmto článkom by som sa ešte raz chcela poďakovať, že sme sa spojili a vytvorili niečo takéto.

Pekný večer

Tatiana

Komentáre