Prvá Giveaway 🎊🎉 Ukončená


SÚŤAŽ UKONČENÁ

Prvá GIVEAWAY! na blogu

Vitajte!
Rozhodla som sa pre Vás spustiť prvú súťaž na mojom blogu a to práve dnes na moje meniny❤️
Chcela by som niekomu spraviť radosť menším kozmetickým balíčkom v ktorom nájdete z každého rožku trošku ❤️
Chcela by som Vám poďakovať za to, že ma sledujete a podporujete👍
Ďakujem ❤️

A poďme si prezradiť čo v balíčku je:


1. Kávový peeling Mark Coffee Coconut
2. Oriflame Milk & Honey gold night cream
3. Avon nuttra effects miracle glow ľahký pleťový olej
4. Špirála Avon Mark big&false lash
5. Chi shine infusion termálny sprej pre lesk a výživu v jednom
6. Yves rocher regeneračny sampoš na poškodené vlasy 50ml
7. Yves rocher sprchovy gél vanille bourbon 50ml
8. Montagne Jeunesse 7th Heaven
9. Oriflame jemný hojivý zázrak
10. Lak na nechty golden rose ice chic
11. Avon Luxe lesk na pery romantic rose
12. Renovality Tea tree olej
13. Štetec ebelin na líčka
14. New Look Coconut & Rose telový krém
15. Mary Kay sugar and spice Gift set (telový krém a balzam na pery)

Podmienky:
A tie budú veľmi jednoduché

1. Byť mojím sledovateľom cez GFC....na pravo treba kliknúť sledovať👍
2. Sledovať aj môj FB účet (beauty svet s Tatianou)
3. Napísať do kometára svoj mail na ktorý ťa budem kontaktovať
4. Byť zo SR alebo ČR

Súťaž trvá do konca februára, no budem rada ak ma budete sledovať aj počas súťaže a aj po nej.

Tak držím palce👍

Tatiana

Komentáre