Casual makeup look

Ahojte!

Dnes by som Vám chcela ukázať moje obľúbené líčenie, denné líčenie pre mňa ako stvorené.
Nie je nič krajšie ako ukázať ľuďom, čo je na vás najkrajšie. Mne sa veľmi páči moja farba očí a preto sa vždy snažím podtrhnúť a zvýrazniť najmä tie.

Našla som si pre vás aj krásny citát, ktorý presne vystihuje môj vzťah k očiam:
,,Krása ženy nie je v oblečení, ktoré nosí, postave, ktorú má, ani v úprave jej vlasov. Krása ženy musí byť vidieť v jej očiach, pretože to sú dvere do srdca, miesta, kde sídli láska! ” Audrey Hepburn

Čo myslíte je to pravda?


A teraz k môjmu casual makeup look-u 😉
 Zvýraznenie toho čo je najkrajšie, jemné farby na líčkach, prirodzený make-up, pomáda na perách......to som JA


Ako podklad som použila úžasný prírodný krém Kiehl's pure vitality skin renewing cream. 
Jeho úžasná vôňa po mede a propolise ma uchvátila a k nemu sa určite ešte vrátim.

Na pleť som zvolila make-up L’Oréal PARIS true match odtieň 2.N Vanilla, ktorý pôsobí prirodzene, dlho na pleti vydrží a má výborný krycí efekt.

Na obočie som použila sadu na úpravu obočia Avon ale bez vosku odtieň soft brown, ktorý som naniesla štetcom na obočie.

Na oči som použila podklad tieň z paletky W7 a následne ceruzku  na oči REVLON Colorstay 2 v1 angled kajal odtieň 104 graphite. S ceruzkou sa mi úžasne pracuje. Má veľmi dobrú pigmentáciu, vydržala mi až do večera. Ako veľké plus dávam štetčeku na druhom konci ceruzky, ktorým som si vytvorila krátky chvostík. Konečne som si našla pre mňa vhodnú ceruzku. 


Na líčka som použila zapečenú lícenku Milani Baked Blush odtieň 09 red vino, ktorú treba používať veľmi opatrne pretože je úžasne pigmentovaná a asi žiadna z nás nech vyzerať ako Marfuška.

Na záver som tvár prepúdrovala minerálnym púdrovým make-upom Mark odtieň Ivory a dotiahla som to zakončovacím púdrom od Sleek, ktorý som použila len na lícne kosti a nos.


Dúfam, že sa vám moje líčenie páčilo.Onedlho pridám ďalší článok o maskách od Avonu. Pekný deň.

Tatiana

Komentáre