Nuxe príroda z Francúzska u vás doma

 


Ahojte krásny víkend 


Pred mesiacom som svoju skincare rozšírila o tieto skvostné produkty francúzskej prírodnej kozmetiky Nuxe ktorú nájdete na stránkach Elnino.sk

Momentálne nájdete produkty aj v akcií, ale ja by som vám najprv veľmi rada predstavila tieto 3, ktoré som si v rámci spolupráce vybrala. Keď sa povie značka Nuxe, prvé čo mi napadne je ich ikonický olej na telo. Určite viete, ktorý mám na mysli. 

Ja som však siahla po iných produktoch, ktoré ma zaujali zložením pričom poskytnú pleti luxusne prírodné zloženie a starostlivosť na vysokej úrovni.


Musím napísať, že ma produkty prekvapili najviac som sa tešila na radu Reve de Miel pretože zbožňujem med, jeho vôňu a účinky na pleť. Celá kolekcia vďaka medu pleť hydratuje a zanecháva ju nádherne voňavú a jemnú. 

REVE DE MIEL ČIASTIACI A ODLIČOVACÍ GÉL NA TVÁR 


Lahodná sladká medová vôňa, príjemná gelovito medová konzistencia. Tento čistiaci gél musíte vyskúšať. Ak ste rovnako zástancom medových produktov toto bude skvelý výber. Odličovací gél je vhodný pre normálnu a suchú pleť, vôbec ju nevysušuje. Plet nie je nijak napnutá, necítim sa nekomfortne a ani sa mi netvoria šupinky.


Dávkujete ho pumpičkou mne na nalíčenú tvár stačia 2 stlačenia. Poradí si s make-upom, špirálu odlíči aj keď nie úplne 100 percentne. Používam ho rada aj ráno aj večer. Pri raňajsom čistení stačí aj jedno stlačenie, na pleti pení slabo čo mne veľmi vyhovuje. Nemusíte sa báť ani štípania očí ani ich podráždenia. 

V zložení nájdete med a slnečnicový olej, vďaka ktorému odstránite makeup a nečistoty z pleti. 

Tento gél som momentálne na Elnino.sk nenašla ale verím, že ešte bude pretože je naozaj úžasný.

Pokračujme ďalej v skincare. 

NUXE VERY ROSE OSVIEŽUJÚCE ODLIČOVACIE TONIKUM

Ráno pleť osviežiť večer ju dočistiť. 


Pleťové tonikum Very Rose. Prvé použitie bolo pre mňa trošku sklamaním. Po aplikácii ma začala celkom dosť štipat pleť. Postupne však tento pocit prešiel. Ona len štipala bez začervenania. Nevedela som si to vysvetliť. 


Tonikum obsahuje vodu z ruží a alantoin (ktorý upokojuje, chrání a hydratuje). Striečka je jemnulinký, ale trošku ťažšie sa stláča. I napriek tomu ako sa na začiatku tonikum javilo ho teraz rada používam do používam ho ale druhýkrat by som si ho už asi nevybrala. Skutočne je s ním pleť hydratovaná, osviežená, krásne prevoňaná len by mohlo byt jemnejšie. 

Balenie je veľké takže vám vydrží dlho. Vôňa je celkom výrazná a aj keď sa odporúča pre citlivú pleť nie som s tým stopercentne stotožnená. 

Posledný produkt som si obľúbila najviac. 

NUXE CRÉME PRODIGIEUSE BOOST VYHLADZUJÚCA BÁZA 5V1 


Nie každá žena používa bázu pod make-up aj keď je to podľa mňa najväčší pomocník či už na zbavenie sa začervenania, pórov, prekrytia textúry pleti, vyhladenia alebo hydratácie. Ja používam pod make-up aj hydratačný krém keďže sa mi občas robievajú šupinky.


Táto báza ma zaujala kvôli jej vlastnostiam, a to najmä že pomáha zakryť známky náročného životného štýlu a pôsobí na 5 úrovniach.

Pôsobí na :

*známky starnutia 
*známky únavy 
*zmatní pleť 
*skryje nedokonalosti 
*má efekt nahej pleti 


I napriek tomu, že je báza zmatňujúca, absolútne pleť nevysušuje čo mne veľmi veľmi vyhovuje. 
Postará sa o zjednotenie, jemné vyhladenie a prebudenie pleti. Veľmi pekne vyzerá na pleti aj samostatne. 
Pleť je s ňou primerane matná, nič prehnané, nádherne prevoňaná, svieža a taká nabudena. Sedí aj s make-upom nežmolkuje a nevysušuje aj keď si dáte zmatňujúci makeup. Takže absolútne nevysuší. 

Myslím, že keď napíšem, že je vhodná pre všetky typy pleti nebudem klamať. 
Je naozaj FANTASTICKÁ
Na pleť jej stačí dávať máličko a môžete sa tešiť na krásnu jemnú, zjednotenú a vyhladenu pleť. 

Bdem rada keď mi napíšete ktorý z produktov vás najviac zaujal???  Pretože ja toho svojho favorita mám. 




Krásny víkend 
 
Tatiana 
 








Za produkty ďakujem stránke Elnino.sk v rámci spolupráce. 



Komentáre