Májový Arome balíček


Vitajte,

aj keď trošku dosť oneskorene, ale predsa vám prinášam článok s májovým Arome balíčkom. Poviem Vám, bol fakt nadupaný plný zaujímavých produktov. Toto testovanie som si skutočne užila a produkty používam často a rada. 
Poďme teda na produkty.

NIVEA SPEVŇUJÚCE TÓNOVACIE TELOVÉ MLIEKO Q10

Nivea je značka, ktorá je medzi ženami veľmi obľúbená a používaná. Neustále. Majú veľké množstvo produktov od vlasov, tváre a tela, až po kozmetiku pre deti. Prichádzajú stále s novinkami a prinášajú nové nie len oku lahodiace ale aj účinkami schopné produkty.


Prekrásne voňavé telové mlieko obohatené o koenzým Q10, ktorý spevňuje a vyživuje pokožku a teda po natretí je pokožka hebká a príjemná na dotyk. Trošku dlhšie sa vstrebáva, ale potom ako vsiakne pokožka neostáva mastná ale zvláčnená.
Telové mlieko má bielu farbu, nie tú bronzovú na ktorú sme pri samoopaľovákoch zvyknuté a to ma teda prekvapilo, keďže pokožke ma dodať jemné opálenie. 
Po natretí vôbec necítiť tú špecifickú vôňu samoopaľováku za čo ja dávam veľký palec hore. Mliečko používam každý deň pravidelne ráno a večer a teda pokožka je jemne opálená, nie je to nič neprirodzene oranžové, vyzera to super. Je naozaj veľmi veľké má 400ml takže toto balenie mi naozaj vydrží dlho.

NIVEA DETOXIKAČNÝ ILOVÝ ČISTIACI KRÉM URBAN SKIN 3v1


Ďalšia ílova maska, čistič a aj peeling v zbierke. Avšak táto nie je absolútne pre moju pleť. Skúšala som ju používať, ale každé použitie skončilo červenou podráždenou pokožkou pričom som si vždy musela dať hydratačnú masku aby som to zachránila. Pleť ma nepríjemne svrbela, naťahovala sa mi, bola začervenalá, síce zmatnená, ale dosť nepríjemne. Abrazívne čiastočky sú dosť veľké a pokožku príliš podráždia a doslova obderú. 


Avšak ako masku a peeling ju skúšal aj môj manžel ktorý má mastnú pleť a tomu sadla perfektne. Pleť vyčistená, jemná a zmatnená, póry neboli zanesené ani upchaté. 


Vadí mi ale ešte príliš silná parfemácia takže pre suchú, citlivú pleť to nebude absolútne.

NIVEA MINÚTOVÁ DETOXIKAČNÁ MASKA URBAN SKIN DETOX


Minútová maska Urban detox s bielym ílom a magnóliou mi teda sedí oveľa viac. Je to skvelé, že na pleti jej stačí minútka. Vôbec ma neštípe, pekne pleť zmatní vyčistí a prevonia aj keď ta vôňa už bude na niekoho príliš. Pokožka je hladká, jemná a teda tak či tak sa hneď po maske krémujem takže nepociťujem nejaké pnutie.


Konzistencia masky je skvelá, je taká hustejšia a teda nikde nebude stekať a nebude celá zapatlaná. Aj keď mám radšej textioné masky rada sa k nej raz za čas vrátim. Má v sebe drobulinke zrniečka, takže pred umytím si spravím ešte ľahký a jemný peeling. Pleť nepodráždia nie sú vôbec také pichľavé ani ostré. Za mňa fajn produkt za tú cenu. Skúšala som ju vďaka testeru aj s krémom a sedela mi takže som si zaobstarala aj plnú verziu.

BARRY M FALL IN LOVE PALETTE


Paletka v jesenných tónoch pre modroočky? O áno presne táto od Barry m ňou je.


V paletke Fall in love nájdete štyri prechodové jemné tiene a ďalších šesť je skôr výraznejších v zemitých tónoch,tonoch zapadajúceho slnka.
Na očiach tiene neprášia ani neopadávajú v panvičke prášia, ale treba si samozrejme štetec oklepať.


Prekvapením bola u nich pigmentácia a super výdrž. Nečakala som od nich tak pekné a sýte farby. Nefľakatí , do seba sa tiene zapracuvávajú ľahko, s blendovaním som taktiež problém nemala a počas dňa sa mi tiene nezlievali jeden do druhého
Je to krásna paletka na bežné denne nosenie, ale zvládnete s ňou aj niečo výraznejšie.
Obalom ma veľmi nezaujala ale teda bola príjemným prekvapením

Ja používam paletku často, je to pre mňa taký dobrý farebný kúsok a ešte teda líčenie s ňou.


MARY KAY FIXAČNÝ SPREJ 

Posledným krokom a takou čerešničkou na torte je fixácia. Na trhu je už mnoho fixačných sprejov. Ja osobne sa však neustále vraciam k tomuto od Mary Kay a to ho teda nepoužívam len na seba, ale aj zákazníčky.


Fixačný sprej má krásnu vôňu, necítim v ňom nič umelé a ani alkohol. Má jemný rozptyl a tak nezanecháva žiadne stekance ani kvapky. Make-up dobre zafixuje, má dlhšiu výdrž a vyzerá krásne sviežo a profesionálne. Nie je to priamo ani matujúci ani rozjasňújuci fixačný sprej a preto je vhodný pre všetky typy pleti. 

Tak a som na konci myslím že tento balíček sa vydaril, čo myslíte? Ja sa teda púšťam do ďalšieho článku keďže som akosi pozadu. 

Zaujalo Vás niečo?

Ďakujem @aromecz za krásny balíček. 
#aromegirls 


Prajem pekný deň Tatiana 

Komentáre