Prírodou inšpirované Verbenou vyrobené


Pekný večer,

vďaka portálu pre mamičky Modrý koník sme testovala tieto sušienky od firmy Verbena a poviem Vám chutili každému, kto ich skúsil - od najmladšej Alžbetky, až po deduška, ktorý nás navštívil. Testovanie sme si užili naplno a našli niečo zdravé, chutné, akurát sladké, plné vitamínov a minerálov a k zahryznutiu pri každej príležitosti.


 

Verbena ma prekvapila ich novinkou a kreativitou vytvoriť drobné sušienky, ktoré budú plné prírody. Asi si všetci značku spájame s cukríkmi, ale myslím, že toto je príjemná zmena a krok vpred. 

 V prvom rade by som chcela napísať niekoľko plusov, ktoré sušienky majú:

  • Nájdete ich v troch rôznych príchutiach: rakytníkové s kúskami pomaranča, bazové s kúskami amerických brusníc a levanduľové s kúskami čučoriedok
  • Originálna kombinácia byliniek a ovocia v malom lístku vhodná nie len športovcov, aktívnych ľudí, ale aj deti
  • Tvarom lístka nám symbolizujú prírodu
  • Jedinečný tvar, ktorý zaujme nejedno oko túžiace po sladkej a zdravej maškrte
  • Dostupné sú v dvoch baleniach 40 a 90 gramov
  • Elegantné a štýlovo zabalené, vhodné aj pre návštevu či na výlet alebo rýchle raňajky či desiatu
  • Zloženie je obohatené o vysoký podiel vlákniny, minerálov, vitamínov a mix cereálií
  • Sú bez palmového tuku a farbív, bez prídavného cukru a konzervantov
  • Zloženie je doplnené o prírodné arómy
Negatíva som nenašla žiadne, pretože toto testovanie je o chuti. A teda každému chutí niečo iné, preto to, čo chutí mne, nemusí inému a naopak. 

RAKYTNÍKOVÉ S KÚSKAMI POMARANČA 


Pomarančové sušienky sa u nás ohriali najkratšie, keďže nám pripomínali vianočné koláčiky, ktoré robievam a tie zbožňujeme. Chutili veľmi príjemne po pomaranči, pričom to nebolo nijak výrazné.
Sedela mi veľmi aj kombinácia rakytníka pomaranča a chia semienok. Nielenže milujem tú vôňu po pomaranči, ale aj chuť je skutočne skvelá, svieža a lahodná a dodala sušienkam šmrnc. 

Tieto drobné lístočky sú obohatené o Omega-3 mastné kyseliny a chia semiačka. Omega-3 mastné kyseliny prispievajú k správnej funkcii mozgu a funkcii srdca, pričom sú nevyhnutné pre zdravý mentálny vývoj v detskom veku. 
Chia semiečka sú skvelým zdrojom energie s postupným uvoľňovaním, pričom sú keksíky vhodné aj na raňajky do jogurtu či desiatu v kombinácii s ovocím.
Nájdete v nich vysoký obsah vlákniny a mix cereálií. 


BAZOVÉ S KÚSKAMI AMERICKÝCH BRUSNÍC 


Na tieto som sa tešila veľmi, pretože ja osobne zbožňujem brusnice. Je to pre mňa niečo, čo si dokážem vychutnávať a zobkať celý deň. A tak to bolo aj s týmito sušienkami. Všetky balíčky tejto príchute ostali pre mňa (aj keď s pár lístkami som sa podelila) no každé ráno putovali do jogurtu alebo som ich vzala do poradne aj pre nášho maličkého člena v brušku. Je to skvelá kombinácia voňavej bazy a sviežich kyselkavo-trpkých brusníc. Nič prehnane sladké, svieže a vhodné počas celého dňa. 


Bazové sušienky sú obohatené o 5 minerálov, a to vápnik, zinok, železo, mangán a horčík. 
Baza je skvelá pri tráviacich problémoch a pôsobí protivírusovo. 
Brusnice sú známe svojimi liečivými účinkami na močové cesty a sú vhodné aj pri detoxikácii. 

LEVANDUĽOVÉ S KÚSKAMI ČUČORIEDOK 



Musím povedať, že týchto lístočkov som sa obávala asi najviac. Popravde nemám rada vôňu levandule, ale v týchto sušienkach ma prekvapilo, že vôňa a chuť po levanduli nebola vtieravo prenikavá a sušienky som ochutnala. Musím povedať, že tieto jediné sú pre mňa chuťou najzaujímavejšie práve kvôli kombinácii voňavej levandule a voňavých čučoriedok. Popravde, známym a návšteve tieto chutili asi najviac, a, samozrejme, pochutnala si na nich aj naša Alžbetka, ktorej chutili všetky. 



Musím uznať, že kombinácia s levanduľou je pre mňa niečím novým a musím dať prst hore za takúto zaujímavú kombináciu v sušienkach. 
Píšem o nich ale ako o posledných kvôli tomu, že som si k nim nenašla cestu. Je to však o preferencii a, samozrejme, 100 ľudí, 100 chutí. Tým nechcem povedať, že sú zlé.
Levanduľové lístočky obsahujú vitamín B3, ktorý bojuje proti stresu a únave. Napomáha k správnemu fungovaniu nervového a tráviaceho systému. 


Naša Alžbetka do svojej slovnej zásoby doplnila nové slovíčko "sexiky", keksíky, a pochutnáva si na nich skoro každý deň. Či už doma alebo na prechádzke. Myslím, že najviac ju láka tvar a chrumkanie sušienok, ako každé dieťa. Musím však podotknúť, že keksíky nie sú prehnane tvrdé, takže vám ich dieťatko bez problémov požuje. Celá rodina sme si testovanie užili, bolo to niečo nové, iné a sme vďační, že sme mohli byť súčasťou testovania noviniek.

Skúšali ste už nové keksíky od firmy Verbena, alebo ste ani netušili že niečo také majú v ponuke?

Pekný pondelkový večer. 

Tatiana 

Komentáre