NABLA talianska dokonalosť


Zdravím Vás,

po dlhom čase Vám prinášam recenziu produktov talianskej značky NABLA.  Filozofiou značky je byť úprimný k zákazníkom a šetrný k prírode. Ponúkať kvalitné produkty, ktoré sú efektívne a pomôžu každej žene prejaviť jej individualitu. Táto značka si dáva záležať najmä na kvalitnom zložení ich produktov, ktoré sú efektívne, bezpečné a nie sú testované na zvieratách.

Značka má primerané ceny ku kvalite a kvalita každého jedného produktu je  posunutá na veľmi vysokú úroveň. Všetky produkty, ktoré zatiaľ mám sú úžasné, som s nimi spokojná, splnia presne účel na ktorý sú......tak Vám ich idem predstaviť. 

Close up Baking & Setting Powder 

Minerálny transparentný púder je úplný "must have" produkt každej make-upovej maniačky. Púder je veľmi jemne namletý, priehľadný a ľahký, vhodný pre všetky typy pleti. Má veľmi príjemnú textúru, dokonale zafixuje make-up a pleť vyhladí a dodá jej photoshopový efekt. Pleť s ním bude vyzerať jednotne, bez pórov  a výrazných línií.
 Na pleti vôbec nepôsobí sucho a celkovo pokožku nesuší. Môžu ho použiť aj nadšenci citlivejšej pleti či obľúbenci bakingu, pretože vďaka jeho hodvábnosti je vhodný aj na túto techniku.


Celá rada Close Up má nádherný minimalistický dizajn púdrovej farby a pohladí nejedno oko beauty maniačky.  Púder skutočne splní všetko to čo sľubuje a make-up s ním vyzerá dokonale. Nie len že výdrž make-upu je oveľa dlhšia, ale pleť úžasne zmatní a nevysuší.


Púder nájdete na stránkach krasotika.sk alebo stayunique.sk za cenu 18€. V zľave ho mnohokrát nájdete aj na strach beautybay.com kde som si ho objednala aj ja.
Cena púdru však nieje vysoká vzhľadom k jeho veľkej gramáži. Púder má 30g a v drogériách nájdete len púdre s gramážou 7g cca.
Jedinou nevýhodou je, že musíte z neho trošku odobrať, pretože sa zo začiatku nedá vysypať na vrchnáčik.

Pre mňa je tento púder úplná topka.

Close-up concealer

Mať doma perfektný korektor, ktorý Vás zbaví nedokonalosti je vykúpením. Ja som ho však už našla a v kombinácii s púdrom vyzerá dokonale.
Ďalším "must have" produktom sa stal tento dlhotrvácny krémový korektor.


Korektor má veľmi zaujímavý dizajn podobajúci sa na známy Tarte korektor, ale keďže ten nemám neviem porovnať ich účinky.
Krémový korektor od Nabla má 4ml a opäť je väčším ako väčšina. Korektor  je vhodný na zakrytie všetkých nedokonalosti, tmavých kruhov, začervenaní a farebných nerovností na pleti vďaka jeho plnému a vysokému krytiu. S korektorom dosiahnete bezchybnú pleť, bez akéhokoľvek sušenia a podráždenia.  Absolútne nezalieza a nezvýrazňuje vrásky a úžasne presvetlí očné okolie.


Korektor má prekrásnu jemnú kokosovú vôňu a krémové zloženie. Aplikátor je dosť veľký a pracuje sa s ním veľmi dobre a precízne. Ja korektor nepoužívam každý deň pretože mi je to popravde ľúto aj keď takú kvalitu nenájdem nikde. Cena korektoru je okolo 15€ čo je na korektor naozaj dosť vysoká cena. Ja som ho však na beautybay.com kúpila za 9€. Korektor nájdete v 9 odtieňoch, ktoré môžete využiť aj na kontúrovanie pleti.

Nabla dreamy lip kit Holiday Collection

Nádherná kvetinová vianočná limitovaná edícia perfektných matných rúžov Nabla.
Jedna sada neušla ani mne a vybrala som si odtieň Romanticized. Obaly majú krásny zlatý kvetinovy dizajn, ktorý pridáva na luxuse rúžov.
Všetky produkty sú vegánske a prírodné.


 Tekutý matný rúž má nádhernú mauve farbu, studený odtieň ružovej, ktorý sa hodí presne takému typu žien ako som ja.

Aplikácia je veľmi jednoduchá, rúž má ľahkú konzistenciu a aplikuje sa vďaka menšiemu aplikátoru precízne. Rúž schne rýchlo a na perách zanacháva matný finiš. Celkovo je rúž na perách komfortný, pery nesuší a má aj dosť dobrú výdrž s nádhernou kokosovou vôňou.


Velvetline lip liner je odtieňovo totožná s tekutým rúžom. Ceruzka je vodeodolná, má úžasný zamatový finiš a je mäkká takže úžasne kĺže po perách a má silnú pigmentáciu. Pracuje sa s ňou jednoducho a precízne. Ceruzku môžete využiť aj samostatne bez rúžu, pery nevysuší a perfektne vykreslí.


Jedinou nevýhodou pre mňa je, že nemá na opačnej strane zabudované strúhadlo.
Cena setu je cca 19€.

Nabla dreamy Liquid lipstick

100% matný vegánsky rúž v prekrásnej Roses farbe.  Vysoká pigmentácia a príjemná ľahká textúra pery nevysuší a zabezpečí prekrásne pery na celý deň. 
Obsahuje bambucké maslo, ktoré pery hydratuje a dodá komfort pri nosení. Rúže majú nádhernú kokosovú vôňu a veľmi dobrú výdrž, ktorú treba opravovať len po výdatnom jedle. 


Všetky rúže Nabla majú menšie aplikátory a vďaka nim sa veľmi dobre nanášajú.
Cena rúžov je 15€ a nájdete ich aj v zľave na beautybay.com
Všetky rúže majú krásny dizajn, obaly sú z mliečneho materiálu, ale i napriek tomu vidíte každý odtieň, ktorý si vyberiete.


Všetky produkty, ktoré som Vám dnes predstavila sú mojimi obľúbencami a veľmi rada ich používam aj s paletkou Poison Garden. 


V poslednom videu na Instagrame nájdete líčenie s produktami od Nabla.

Oslovil Vás nejaký produkt ?

Pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre

  1. Transparentní pudry používám nejraději a moc se mi líbí odstín rtěnky :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tento púder zbozňujem a určite neoľutuješ keď vyskúšaš nejaký rúž ❤️

      Odstrániť

Zverejnenie komentára