Decembrový Arome balíček

 


Ahojte, 

Viem, že už je február , ale chcela som si tu ešte odložiť decembrový Arome balíček, keďže ten januárový k nám bohužiaľ kvôli situácii nedorazil. 

V decembri nám robili radosť najmä kozmetické taštičky či krabičky. Ja som našla v balíku toho celkom veľa a tak vám idem produkty predstaviť a ukázať. 

MANUFAKTÚRA ORIGINAL HOME SPA


Krémy na ruky od Manufaktúry sú podľa mňa najlepšie aké som kedy skúsila. Krásne voňavé, s príjemným hydratačným účinkom, pričom nezanechávajú ruky mastné.
Všetky majú príjemnú vôňu a skvelú veľkosť ktorá sa vám zmestí do každej kabelky. 

V celej sade nájdete tri krémy a to sedmokráska a marhuľa ktoré sú čisto hydratačné a ruža, ktorý je skôr krémom na starostlivosť a regeneráciu o pokožku rúk.

Dizajn je krásny ako sme u všetkých produktov manufaktúra zvyknuté. Môj obľúbený je z poslednej vianočnej limitky, ale rada používam aj tieto, striedam ich. 

Krémy sú príjemné, robia presne to čo majú, hydratujú a vyzivujú, môžete ich používať denno denne. Ruky chránia aj pred mrazom a suchou pokožkou. Myslím, že tento darček by potešil nejednu ženu a to nie len pod stromček. 

NIVEA VIANOČNÝ BALÍČEK PRE ŽENY 


V prvom rade musím napísať, že produkty sa nachádzali v krásnej semišovo - koženkovej taštičke v trendy staro ružovej farbe. Mňa si tá taštička naprosto získala a mám v nej uložené svoje najlepšie paletky. 
Nájdete v nej telové mlieko so spevňujúcim účinkom, antiperspirant black&white a sprchový gél. 

NIVEA SPEVŇUJÚCE TELOVÉ MLIEKO Q10 FIRMING 


Telové mlieko má príjemnú ľahkú mliekovú konzistenciu, ktorá sa rýchlo vstrebáva do pokožky a zanecháva ju hebkú, hydratovanú a dokonale vláčnu. 
Krásne vonia a tak vás bude sprevádzať počas celého dňa po nakrémovaní. Má krásnu ženskú vôňu, ktorá na mňa pôsobí veľmi čisto a pôvabne. 

O spevnení pokožky tu písať nebudem pretože na to nestačí len telové mlieko, treba prispôsobiť stravu a zaradiť cvičenie a možno sa zmeny dočkáte. 
Ja môžem mliečko odporúčať, ak máte radi krásne hebkú, hydratovanú a voňavú pokožku za každého počasia nie len v lete. Mám aj jeho ďalšiu verziu, ktorá jemne pokožku zafarbí, teda samoopáli a podľa mňa obe stoja za to. U tohto je veľkým plus ešte aj pumpička. 

OŠETRUJÚCI SPRCHOVÝ GÉL CARE & APRICOT


Krásne ľahký, s príjemnou konzistenciou, úžasne pení a prekrásne sviežo ovocne vonia po marhuliach. Prekvapila ma jeho zaujímavá perleťová textúra. 
Pokožku nevysušuje, prevonia ju a vďaka mandľovým jadrám pokožku vyživuje a hydratuje. Po sprchovaní budete ešte dlho cítiť krásnu sviežu vôňu a to nie len na pokožke ale aj v kúpeľni. 

GUĽÔČKOVÝ ANTIPERSPIRANT BLACK&WHITE ULTIMATE IMPACT


Osviežujúci antiperspirant, ktorý sa skutočne postará o sviežosť a vôňu počas celého dňa. Vydrží aj aktívne cvičenie čo je naozaj skvelé. Pokožku podpazušia nedráždi, nevysušuje a neštípe ani po oholení. 
Mne sa nejak dlho nevstrebáva, nerobí fľaky na čiernom ani bielom tričku. 
I napriek tomu radšej používam sprej kde som si istejšia.

Ďalší darček bola obrovská plechová škatuľa pre môjho manžela. Obsahovala všetko, čo muž využije od hlavy až po päty. Niektoré produkty sme mali aj doma takže ma to len utvrdilo v tom, že Nivea Men je u nás jednoducho na prvom mieste. 


V plechovici bol sprchový gél deep, voda po holení deep, guľôčkový antiperspirant a krém na telo, tvár a ruky. Tak sa poďme na to v rýchlosti pozrieť. 

SPRCHOVÝ GÉL PRE MUŽOV DEEP 


Celá rada Deep má krásnu sviežu vôňu mužnosti a čistoty. Myslím, že produktami od Nivea Men nikdy nesklamete. 


Sprchovací gél na telo a vlasy môj manžel obľubuje. Je to proste produkt, ktorý môže použiť na umytie, pričom mu pokožku tela vôbec nevysušuje a vo vlasoch nevytvára zbytočné lupiny. Páči sa mi jeho nevídaná perleťová sivá farba. Gél skvelo pení, absolútne ho netreba veľa a krásne prevonia pokožku a aj kúpeľňu. 
Palec hore dávam aj za veľké balenie. 

VODA PO HOLENÍ DEEP


V dokonalej sviežo mužskej vôni pokračujem pri vode po holení. Môžem s pokojným svedomím tvrdiť, že ak by túto vodu urobili aj ako pánsku toaletnú vodu mali by ju mnohí chlapi. 
Pokožku nedráždi, nevysušuje, krásne pleť upokojí, aj keď po holení jemne štipká. 
Samotná vôňa sa páči aj mne a to veľmi. Dizajn je jednoduchý úplne vhodný pre muža. 
Voda po holení má 100ml a jej cena je okolo 7, 50€.

GUĽÔČKOVÝ ANTIPERSPIRANT PRE MUŽOV DEEP 


Toto je presne produkt, ktorý už u nás doma nájdete. Spoľahlivý antiperspirant, ktorý krásne sviežo vonia a podporuje pocit sviežosti a čistoty počas celého dňa, pričom sa nadmerne nepotíte. Rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva nepríjemne mokrý pocit v podpazuší a absolútne nedráždi pokožku. 
Má antibakteriálnu formulu, obohatenú o čierne uhlie, ktoré bojuje proti baktériám. 
Cena 2,50€ je podľa mňa úplne smiešna za tak skvelý produkt. 

NIVEA MEN CREME 


Ideálny krém pre mužov. 

Ľahké zloženie a konzistencia zabezpečí rýchle vstrebanie do pleti a pokožky rúk bez nepríjemného mastného pocitu. Zloženie je obohatené o vitamín E, ktorý pokožku vyživuje a hydratuje.

Má krásnu osviežujúcu mužskú vôňu, ktorá pôsobí veľmi elegantne a sexi. 
Krém je ošetrujúci, hydratačný, regeneračný a vyživujúci. 
Tento krém nebude nikdy krokom vedľa. Myslím, že poteší každého chlapa, ktorý sa aspoň trošku o seba stará. 

Tak a sme na konci. Decembrový Arome balíček bol skutočne plný plný úžasných produktov. Produkty Nivea nechýbajú v žiadnej domácnosti a podla mňa sú takým základom. 
Vy ich doma máte a používate? 

Prajem pekný večer 

Tatiana 






Za spomínané produkty ďakujem Arome.cz a Nivea.sk
#spolupraca #barter

Komentáre

Zverejnenie komentára