Ryor, pár noviniek v mojej zbierke


 Ryor,

česká kozmetika s dotykom prírody, ktorú možno nepozná mnoho z vás a možno sa mýlim. Značka s prírodnými produktami na vysokej úrovni, s nádhernými a prepracovanými obalmi, veď uznajte sami. Tento rok si Ryor opäť pripravil skvelé produkty a ja som mala možnosť pár z nich otestovať a vyskúšať na vlastnej koži.

Je fakt skvelé skúšať novinky pričom sa mnokrát len utvrdím v tom, že značka napreduje a dôraz kladie nie len na prírodu ale aj na zákazníka. Poďme sa teda pozrieť na niekoľko skvelých produktov.

HERBAL SPA BYLINNÉ TELOVÉ MASLO

Malý veľký zázrak s dokonalým dizajnom a vôňou v plechovičke. Dizajn a aj plechovka sú nádherné a myslím, že jedinečné. Poviem vám, niet nad dobrý krém či už na telo alebo ruky či nohy. Keď človek potrebuje oddýchnuť a zrelaxovať, dodať svojej pokožke výživu, hydratáciu a vôňu siahne po tomto.


Bylinné telové maslo je vhodné pre ľudí so suchou alebo veľmi suchou pokožkou, obsahuje rastlinné oleje a aromaterapeuticke látky, ktoré dokonale navodia pocit leta, keďže maslo ma úžasnú vôňu citrónovej trávy. Krásna svieža vôňa. Máte takú vôňu radi?


Maslo slo ma krémovitú textúru, je tak akurát hutné od názvu maslo by som čakala hutnejší krém. Je naozaj úžasný, krásne a ľahko sa roztiera a vstrebáva do pokožky. Veľmi príjemne pokožku zhydratuje, výživí a dodá jej jemnú a sviežu citrónovú vôňu. Balenie je obrovské má 200 ml takže vám vydrží nejeden piatok. Cena 6,70€ je naozaj bezkonkurenčná a maslo nájdete tu

Telové maslo vám odporúčam všetkými desiatimi.

ĽAHKÝ OCHRANNÝ KRÉM S RASTLINNÝMI EXTRAKTAMI

Ó áno, ďalší podarený krém na každý deň. Krém má prekrásny dizajn, škatuľka je krásne matná a páči sa mi aj farba. Má jemnú vôňu, nič vtieravé a silné.
Veľmi pekne dizajnovo vymyslené, lahodiace nie len oku ale aj pleti. Ľahký ochranný krém si dávkujete pumpičkou čo je praktické a čisté (bez akýchkoľvek baktérií, ktoré si zanesiete do krému).
Zloženie krému je obohatené o extrakt z medu z čiernej včely.


Krém má ľahkú textúru, dobre a rýchlo sa vstrebáva do pokožky a nezanecháva na nej mastný film. Pokožku pleti hydratuje, posilňuje a podporuje syntézu vlastného kolagénu.


Je vhodný aj pod make-up, urobí mu krásny základ a pripraví pleť.
Na moje prekvapenie pokožku zbavuje mazu a poviem vám po mesačnom používaní je zmatnená, jemne vyhladená a vyzerá naozaj úžasne. Zaradila som ho do svojej každodennej rutiny a už si neviem bez neho predstaviť deň.  Môže ho používať aj žena, ktorá má suchú pleť, možno práve v lete keď sa mierne zmení stav pokožky.
Úžasné na ňom je aj to, že chráni pred modrým svetlom z elektroniky.
Cena 10€ je myslím primeraná kvalite. Opäť ďalší úžasný produkt.

BALZAM NA PERY S RYŽOVÝM OLEJOM A JAPONSKOU ČEREŠNOU

Každá žena chce mať krásne výživené, dokonale vyzerajúce pery. V tomto období nosenia rúšok, je tento balzam ako vykúpenie.
Bambucké maslo patrí medzi moje top produkty, ktoré na výživu a hydratáciu vyhľadávam. V tomto balzame nájdete vyváženú kombináciu ryžového oleja s bambuckým a kakaovým maslom.


Má krásnu jemnú vôňu, na pery sa roztiera ľahko, hneď sa krásne topí a vytvorí ochranný film, ktorý sa stará o vaše pery. Dokonale ich zhydratuje, výživí a zregeneruje. Balzam je skvelý aj do chladného a mrazivého počasia.
Veľký pomocník v tomto období.

Tak čo zaujali vás nejaké produkty? Ak áno napíšte mi budem rada.
Ďakujem firme Ryor za zaslanie produktov.

Pekný nedeľný večer

Tatiana

Komentáre