Nabla Cutie paletka CORAL


Pekný nedeľný večer,

dnes mám pre Vás recenziu na ďalšiu paletku z DENUDE kolekcie od Nabla a to túto krásnu Cutie CORAL paletku. Zo začiatku ma veľmi neoslovila, mala som mierne obavy ako skombinujem farby a či sa mi podarí niečo vymyslieť, ale ako som ju vyskúšala bolo rozhodnuté.


Paletka CORAL je skôr v teplých tónoch inšpirovaná svetom pestrofarebných koralov. Síce je v paletke len 6 tieňov, ale ich pigmentácia, kvalita a výdrž je úžasná.
Panvičky sú podľa mňa dosť veľké a s tienmi sa pracuje skvelo. Tie metalické sa najlepšie nanášajú prstami, ale zvládnete to aj štetcom.
Matné tiene jemne prášia, ale zase do paletky stačí jemne ťuknúť a na oko prenášate vysoko pigmentovaný tieň, takže určite pracujte opatrne. Ak si štetec neoklepete tieň opadá aj popod oko, ale nie príliš.


Swatche tieňov sú perfektné a takto isto výrazne sú aj na oku. Samozrejme opäť si môžete pozrieť u mňa na Instagrame aj video. 


Prvé dva tiene I GOT YOU a MANDARINE sú neskutočne nádherné, neopísateľné a robia z paletky výnimočnú. Dokonalé odlesky, farebnosť, metalickosť no jednoducho nádhera.
Tieň I GOT YOU má prekrásne ružovkasto-koralové odlesky je duochrómový a na oku vyzerá perfektne. Ak Vám môžem poradiť aj na celom viečku by bol krásny.
Tieň MANDARINE ma dokonalé oranžové odlesky, ktorý môžete využiť aj do kútika oka či pod obočie.
Dva neskutočne krásne tiene.


Práve tieto dva tiene som ja použila v tomto líčení na stred viečka. No uznajte vyzerá to úžasne. Sviežo s krásnymi odleskamia a celému tomu ličeniu to dodá šmrnc.


Ďalšie líčenie som vytvorila s ďalším výrazným metalickým tieňom RED SHAPE, ktorý som dávala na celé viečko, ale musela som tam pridať ešte trošku tienu I GOT YOU, ktorý sa tam jednoducho pýtal.


S paletkou som spokojná a určite si ju nechám vo svojej zbierke. Som názoru, že farieb sa netreba báť a presne táto paletka je toho dôkazom. A ak máte modré oči určite sa nebojte a vyskúšajte. 
Paletka je stále dostupná na stránke Stayunique.sk za necelých 24€ a nájdete ju tu
Dúfam, že sa vám článok páči. Budem rada ak mi napíšete, ktoré líčenie sa vám páči viac. Rada by som ešte vytvorila jemné denné líčenie tak určite sledujte aj môj Instagram. 

Pekný večer

Tatiana 

Komentáre