Weleda z babičkinej záhrady


Ahojte!

Ak poznáte značku Weleda viete, že je to 100% prírodná Bio kozmetika v súlade s človekom a prírodou.

Cieľom Weledy je udržanie, podpora a obnova zdravia človeka. Weleda je celosvetovo uznávaná pre kvalitu svojich produktov. 83% rastlinných surovín, ktoré Weleda využíva je vypestovaných v ekologickom poľnohospodárstve.

Weleda vyrába niekoľko druhov tisíc liečiv, cez 100 prípravkov prírodnej kozmetiky a doplnkov stravy.

Weleda je na trhu už skoro celé storočie a podľa mňa neexistuje žiadna tak kvalitná kozmetika, za ktorou stojí veľké množstvo spokojných zákazníkov.


Myslím, že o Welede by mala počuť každá mamička ale aj žena, ktorá kladie dôraz na prírodnú a kvalitnú kozmetiku.
V ich portfóliu nájdete produkty nie len pre deti ale aj dospelých.
Prípravky z granátového jablka, nechtíka lekárskeho, levandule, mandle či rakytníka na rôzne typy pokožky a problémy.
Všetky produkty nájdete na stránkach weleda.sk alebo babickinazahrada.sk odkiaľ mám produkty aj ja a veľmi rada by som Vám ich predstavila.

Ako prvý tu mám
NECHTÍKOVÝ DETSKÝ KRÉM

Je určený ako jemný krém na každodennú bežnú starostlivosť o jemnú detskú pokožku.

Čistý mandľový a sezamový olej vyživujú pokožku a podporujú jej prirodzenú funkciu. Včelí vosk a tuk z ovčej vlny podporujú hydratáciu pokožky. Výťažky z nechtíka lekárskeho a harmančeka majú hojivé a upokojujúce účinky.


Krém má veľmi príjemnú konzistenciu, je mastnejší, ale na pokožke príjemný a nezaťažuje ju. Má žltkastú farbu a veľmi jemnú a nevtieravú vôňu.


My krém používame najmä teraz v tomto studenom a sychravom počasí kedy je detská pokožka najcitlivejšia.  Alžbetka sa rada krémuje aj sama a vidieť tú radosť v jej očiach je na nezaplatenie.
Práve teraz má aj vyschnuté miesta popod noštek a vidno ako krém miesta hydratuje, premastí a chráni. Krém už z ruky nepustíme a určite mám v pláne vyskúšať aj ostatné produkty z tejto rady.


Aj pri použití malého množstva vám zaručia produkty vysokú kvalitu, tým pádom aj keď je cena vyššia v konečnom dôsledku je primeraná.


Ďalším produktom je horúca novinka BB KRÉM 5 v 1


Tónujúci BB krém s telovo neutrálnym nádychom pre krásnu pleť a jednotný vzhľad pleti je vhodný pre všetky typy pleti. BB krém nájdete v dvoch odtieňoch a to nude alebo bronze .

Odtieň nude je vhodný pre svetlejší odtieň  pleti. Má veľmi ľahkú zamatovú konzistenciu, ktorá na pleti pôsobí veľmi jemne a prirodzene. Vďaka jojobovému oleju sa ľahko rozotiera a nezanáša póry.


BB krém dodáva pleti ľahké tónovanie, zmatnenie a zakrýva jej drobné nedostatky ako sú začervenania alebo drobné vyrážky.
Zároveň pleť hydratuje a posilňuje prirodzenú ochrannú funkciu pokožky.
Výťažok z kosatca nemeckého chráni pokožku pred stratou  vlhkosti a výťažok z uhorky poskytuje pleti hydratáciu. Toto všetko v jednej tubičke. Úžasne však?


Aplikácia je veľmi rýchla a jednoduchá. Môžete si zvoliť aplikáciu prstami alebo štetcom. Ja používam hubku pretože sa mi tak s ním pracuje najlepšie.

Krém je vhodný na každodenné použitie ak potrebujete pleť skrášliť, zjednotiť a vyživiť .
Na pleti vydrží niekoľko hodín, ale nie celý deň keďže je to len BB krém. Výhodou je aj jemná vôňa, ktorá pokožku prevonia a čistota sa veľmi príjemne a sviežo.
ľahkú textúru a zabezpečí ľahké krytie. Za mňa je to úžasný produkt, ktorý vám zaručí cítiť sa dobre bez nepríjemnej masky na tvári.


Oslovili Vás produkty? Používate prírodnú kozmetiku pre seba alebo svoje detičky?

Veľmi by som sa chcela poďakovať stránke babickinazahrada.sk, ktorá mi produkty poslala. Som nesmierne spokojná a určite ostávam produktom verná a stojím si za tým, že sú kvalitné a odporúčam Vám ich.
Babičkinuzáhradu nájdete aj na Instagrame aj na Facebooku, kde nájdete mnoho akcií a súťaži. Na ich e-shope sa zorientujete veľmi rýchlo a nájdete presne to čo hľadáte od starostlivosti o vlasy, telo či tvár.

Krásny večer

Tatiana 🖤🖤

Komentáre