Keď sa starý rok s novým míňa


Ahojte!

Nemyslela som, že budem písať niečo takéto, ale nakoniec som sa rozhodla, že to bude vhodné a namieste. Chcela som si zhrnúť celý rok do krátkeho sumáru a zhodnotiť či vyšiel alebo nie.

Rok 2018.
Bol to jeden rýchly, občas náročný rok plný nových ľudí, výziev a situácii.
No bol to opäť ďalší rok ako rodina.

🖤Alžbetka oslávila prvé narodeniny, neustále sa zdokonaľuje a napreduje. Je to šikovné dievčatko aj keď je to šibalka😀ale to by bez toho nebolo ono. Každý jeden deň ma presviedča o tom, že je nesmierne nadaná, rozumná a šikovná.
Mať dieťa je dar a ja si to veľmi vážim a nikdy to nebudem ľutovať.
Chcem z nej vychovať dobrého človeka s veľkým srdcom ❤️ takým ako je jej ocko.
Samozrejme, nie je to len o krásnych a usmievavých dňoch, ale aj o starosti a strachu no o tom to rodičovstvo je.


🖤Konečne sme sa tento rok odhodlali a vymaľovali celý byt. Všetko som Vám ukazovala aj na instastory. Boli to náročné dni, ale ja sa teším, že konečne aj fotky a aj náš bytík vyzerá inak. Krajšie ❤️ Týmto by som chcela vyjadriť vďaku manželovi, je to šikovný muž, ktorý keď sa do niečoho pustí, aj to spraví.

🖤Máme za sebou krásny aktívny rok, rok spoločných chvíľ, výletov a prechádzok. Nové okamihy, zážitky, a fotky, pri ktorých teraz spomínam a smejem sa.


🖤Fotenie nie je úplne jednoduché a ešte stále nám veľké medzery kým to bude vyzerať tak ako si prajem.
Náš nový člen Nikon D3400 mi pomáha pre Vás pripravovať fotky nie len nás, ale aj produktov, ktoré testujem a prinášam Vám o nich recenzie.


🖤Líčenie sa stalo akýmsi oddychom, relaxom a sebarealizáciou vo voľnom čase, keď nemusím variť či upratovať a Alžbetka spí. Veľmi ma to napĺňa. Mám ešte mnoho snov a dúfam, že si ich splním a dosiahnem aspoň malý kúsok z toho, čo chcem.

🖤Bolo u mňa niekoľko krásnych žien, ktoré sa mi zverili do rúk a ja im za to nesmierne ďakujem. Ďakujem za možnosť a príležitosť.


Vďaka líčeniu sa mi otvorili dvere k mnohým spoluprácam. Stala som sa súčasťou tímov, ktoré ma mnohému priučili. Ďakujem každej jednej spoločnosti (Avon Slovensko, Mary Kay, Essence & Catrice, Garnier, Maybelline a mnohým ďalším) za možnosť a príležitosť.
Spoznala som, aj keď len takto virtuálne mnoho úžasných žien, ktoré mi vždy poradia, pomôžu a podporia ma.
Vďaka Vám vaším správam, srdiečkam a likom som tam kde som.
Na Instagrame mi pribudlo veľké množstvo followers a ja Vám ďakujem, že ste so mnou.


V prvom rade chcem podakovať manželovi, za jeho ústretovosť, chapavosť a neskutočnú podporu. Rodine, ktorá stojí za mnou. A samozrejme ďakujem Vám mojim sledovateľom za všetko.

Verím, že rok 2019 aj mne aj Vám prinesie len to dobré a bude sa nám dariť. Pretože rok 2018 bol pre mňa úžasným, spúšťajúcim rokom, kedy som sa začala na plno venovať blogu a líčeniu.

Teším sa, čo všetko do sebou prinesie a mojím cieľom (nie predsavzatím) je i naďalej na sebe makať a to nie len v líčení ale aj v cvičení.


Pripíjam na Vaše zdravie, hlavne s mierou a prajem Vám šťastný Nový rok 2019

Tatiana🖤

Komentáre