Essence a Catrice novinky a stálice v mojej zbierke


Ahojte!!

Dnes mám pre Vás článok plný dekoratívnej kozmetiky značky Essence a Catrice. Nie sú to len stálice, ktoré poznáte snáď všetky, ale aj novinky, ktoré prednedávnom prišli na trh a určite ich pár z Vás už zaregistrovalo a aj vyskúšalo.
Essence a Catrice súdrogériové značky, cenovo prístupné a vhodné pre mladá dievčatá a ženy. Pôsobia na mňa tak mladistvo preto to píšem. Tieto dve značky majú na trhu mnoho dekoratívnej kozmetiky, nehovorím, že všetky produkty sú najlepšie, ale v poslednej dobe prinášajú veľmi podarené a schopné produkty. Mnohými produktami sa dokážu vyrovnať aj drahým značkám, čo je podľa mňa skvelé.
Tak a poďme na predstavovanie produktov.

Catrice glowdoscope highlighter

Snáď každej make-upovej maniačke nechýba v zbierke či už paletka alebo mono rozjasňovač. Teraz je veľký trend nosiť "glow make-up" a presvetliť na tvári či dekolte všetko čo sa dá. 
Táto paletka obsahuje päť krémových rozjasňovačov rôznych odleskov. Ružovkastý, fialovo-modrý, bronzový, biely a zelenkavý.
Ja najradšej používam ten ružovkastý a fialovo-modrý. Pri naberaní rozjasňovaču máte pocit, že sú krémové no na pleti sa akoby zmenili na púdrové.


Veľmi dobre sa s nimi pracuje a aplikácia je jednoduchá. Ja si ich nanášam prstom a jemne vklepávam nad lícne kosti či nos. Panvičky sú menšie takže žena s dlhšími nechtami by mala problém. Obal je plastový, drží celkom fajn no a za cenu necelých 4€ spraví určite parádu.

Ja som spokojná, na bežné denné nosenie sú veľmi príjemné a decentné. Ak však chcete intenzívnejší odlesk stačí navrstviť produkt a môžete vyzerať ako disco guľa.

(swatche krémovej paletky catrice glowdoscope)
 

Essence camouflage+ matt concealer


Je to vodeodolný zmatňujúci korektor, ktorý má vysoké krytie. Krytie je naozaj veľmi dobré a postará sa aj o tmavé kruhy pod očami v jednej vrstve. Je oveľa redší ako tie, ktoré používam, ale pri dobrom zapracovaní a fixácii drží na mieste celý deň. Mám ho v odtieni 20 light ivory a vcelku mi odtieň sedí a presvetlí aj očné okolie.
Mne očné okolie mierne suší ale predpokladám že je to tým, že má vysoký obsah alkoholu. Popravde neodporúčam ho ženám s citlivými očami lebo určite budú naň reagovať.
Vadí mi jeho výrazná vôňa myslím si, že korektor to nepotrebuje ale páči sa mi jeho aplikátor v tvare slzy, ktorý mi teda vyhovuje a veľmi dobre sa mi s ním pracuje. Je to veľmi dobre pigmentovaný korektor za veľmi nízku cenu okolo 3€.


#insta perfect liquid makeup

Spočiatku som bola voči tomuto make-upu skeptická a nechcela ho vyskúšať. Popravde som ani nemohla, keďže som mala odtieň 30, ktorý mi bol veľmi veľmi svetlý.
Potom sa mi dostal do rúk odtieň 50 Perfect Honey, ktorý mi teda farebne sadol oveľa lepšie. Môžete si vyberať z deviatich odtieňov no musím vás upozorniť, že fľaštička má inú farbu ako je skutočná farba make-upu. 


Make-up by mal byť zmatňujúci ja mám z neho však iný pocit a to skôr mierne rozjasňujúci. Veľmi dobre drží na pleti s Milani bázou ale aj s MissSporty. Dôležité je ho dôkladne zafixovať púdrom a fixačným sprejom.

Vadí mi, že je opäť tak silno parfumovaný a je v umelej fľaštičke. Určite ho neodporúčam, ženám s mastnou pleťou, pretože obsahuje olejovú zložku. Dôležité pred použitím ho pretrepte aby Vám najprv nevytiekol len olej. Pri precíznej fixácii mi vydrží na platí 6 hodín no najrýchlejšie zmizne z nosa. Za cenu necelých 5€ je to priemerný drogériový make-up.

Catrice HD Liquid Coverage

Tento make-up už len výzorom pôsobí kvalitnejšie. Má sklenenú fľaštičku s kvapátkom čo už na prvý dojem pôsobí lepšie. Je to veľmi ospevovaný make-up čo sa týka výdrže ale aj krásneho finišu. Tento make-up Vám zaručí naozaj krásny matný finiš a teda je podľa mňa vhodnejší na mastnejšiu pleť.  Na pleti vydrží veľmi dlho a s dobrou bázou a precíznou fixáciou sa nemusíte báť, že Vám z tváre zlezie. 


Je dosť tekutý, ale pracuje sa s ním veľmi dobre. Doporučujem, rozpracovať ho hubkou, vtedy zanechá na tvári krásny matný finiš a postará sa o dokonalú pleť. Prekryje jemné nedokonalosti a aj začervenania v jednej vrstve. Má stredne krytie ale dá sa bez problémov vrstviť takže dosiahnete aj vyššie krytie. 
Tento make-up je tiež parfumovaný, ale oveľa príjemnejšie ako ten od Essence. 


Za cenu 8€ je to úžasný make-up, ktorý odporúčam. Nájdete ho v štyroch odtieňoch a myslím si, že si na svoje prídu aj bleduľky.

Essence Colour boost mad about matte


O tekutých matných rúžoch ste už toho počuli veľa. Tieto rúže sú ale naozaj úžasné a ja ich naprosto zbožňujem. Majú dobrú pigmentáciu, rúžu naozaj netreba nanášať veľa, neodtláčajú sa, nerozpíjajú sa, na perách zaschnú pomerne rýchlo a pery veľmi nesušia.
Aplikátor rúžov je v tvare presýpacích hodín a veľmi dobre sa mi s ním pracuje aj keď by som možno ocenila trošku užší začiatok. Balenie je pomerne veľké takže za necelé 3€ je to naozaj skvelá kúpa kvalitného rúžu. Môžete si vyberať medzi 10 odtieňmi, čo je naozaj dosť veľa.


Na swatche som vám ešte pridala lesklý colour boost vinylicious, ktorý nosievam veľmi málo a potom môj obľúbený rúž, ktorý som si zaľúbila aj keď je to obyčajný rúž a nemá takú výdrž ako spomínané matné rúže. O ňom som vám už písala na Instagrame tu.
Z matných som si obľúbila odtieň 05 dangerously yours, ktorý nosím naozaj veľmi často.

(Zhora nadol Colour boost vinylicious pink interest, Colour boost mad about matte wanna play?, dangerously tours, Velvet matte hungry pink)

Essence Velvet matte 


Nájdete ho v 12-tich odtieňoch a ja mám číslo 04 HUNGRY PINK.
Rúž nemá úplne matný finiš ale taký saténový a keď vsiakne do pier vyzerá naozaj krásne. Tento odtieň je taká mauve farba a ja som si ju na jeseň úplne zamilovala. Rúž má v skutku dosť vysokú pigmentáciu, má krémovú textúru, veľmi dobre sa nanáša a pery vám nevyschnú, je na perách taký ľahký a nezaťažuje ich.
Jeho výdrž nie je veľmi dobrá. Po jedle nemáte na perách nič. Zo začiatku sa dosť odtláča, ale ako vsiakne do pier je to oveľa lepšie. No i napriek tomu ma rúž dostal farbou, textúrou a finišom ako pôsobí na perách. Veľmi sa mi páči vyrazené E, ktoré na ňom nájdete.
Rúž má takú sladkú nie príliš silný vôňu no na perách som ju už potom necítila. Rúž stojí necelé 3€ a za takú cenu je podľa mňa fajn.

Essence Lash princess mascara 


Čierna maskara, ktorá Vám má zabezpečiť objem a dojem umelých rias.
Kefka je kužeľovitá s umelými vláknami a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Oceňujem, že má dlhú paličku na ktorej je kefka a užšie hrdlo, ktoré obtrie nadbytočné množstvo maskary.
Mne riasy pekne zdvihne, nezlepí no príliš veľký objem  mi to neurobí.

Essence melted Chrome mono tiene 

Mono tiene s kovovým efektom, sú teraz veľmi in a táto novinka je momentálne žiadaná a vyhľadávaná nie len u vizážistiek ale aj žien.
Mono tiene majú vysokú pigmentáciu, skvelú výdrž a krásne odtiene.
Dajú sa bez problémov vybrať z obalov a môžete si ich uložiť do magnetických paletiek.


Tiene majú takú mäkkú textúru s kovovým efektom a stačí trošku pošúchať prstom a nalíčite celé viečko. Keď ponoríte prst do tieňu máte pocit akoby bol tieň mokrý, ale je to len dojem. Majú naozaj veľmi vysokú pigmentáciu. Ja ich používam len prstom tak sa mi s nimi pracuje najlepšie. Mám dva odtiene a to 01 zinc about you, ktorý je bordový so striebornými odleskami a 05 lead me a zelený taktiež so striebornými odleskami.


Tiene Vám odporúčam vyskúšať. Myslím si, že budete tak nadšené ako aj ja. Ešte by som Vám pridala rada nejaké líčenie s produktami. Ak ma však sledujete na Instagrame všimli ste si, že na produkty som robila už dve videá, takže produkty už mám odskúšané od zadu aj od predu.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem a pridávam Vám teda ešte nejaké make-upové inšpirácie.



(Využitý make-up od Essence #insta perfect)

Ktorý produkt z recenzie Vás zaujal najviac? A ktorý produkt máte vyskúšaný? 

Pekný deň Tatiana 🖤

Komentáre