MATCHA čaj - kilám hneď zamávaj


Ahojte!
Opäť vám prinášam niečo z mojich čajových okamihov s Popradské .
Teraz je obdobie diét a detoxov a preto som aj ja teraz zvolila práve tento čaj v kombinácií s ďalšími o ktorých vám čoskoro napíšem.

Popradské sa vo svojej rade wellness čajov nestará len o čajičkárske ❤ ale aj o zdraví životný štýl. Tým myslím to, že wellness čaje sa starajú o chudnutie, detox organizmu, podporu prekrvenia, celkové zdravie, podporu imunity v období chrípky, ale aj upokoja telo i dušu. Sú vyrobené ako kombinácie bylín a ovocia, ktoré dodávajú čajom šmrnc, príjemnú a lahodnú chuť a celá rada sa postará o každý kúsok vášho tela.

Dnes by som vám rada napísala pár riadkov o tomto zelenom skvoste MATCHA čaji imunita a koncentrácia.


Snáď už všetci viete, že zelený čaj podporuje chudnutie a má blahodárne účinky na metabolizmus. Avšak v kombinácií s matcha čajom si tento čaj u mňa zaslúži č. 1

Zelený čaj matcha má pozitívne účinky na zdravie, chudnutie a imunitu. Obsahuje nesmierne veľa antioxidantov ako čaj zelený, množstvo vitamínov a prospešných látok. Matcha sa získava podrvením lístkov medzi žulovými kameňmi na jemný nefritovo zelený prášok.  

Čaj Matcha obsahuje aminokyseliny, pričom jednou z nich je L-Theanine, ktorý sa v rastline vytvára počas jej obdobia tienenia. L-Theanine má ukľudňujúce účinky, čo zjemňuje stimulujúci charakter čajového kofeínu.

 Pre zhrnutie vám napíšem pár bodov o čaji matcha :
  • zvyšuje energiu....má podobné účinky ako kofeín
  • vplýva na duševnú bdelosť ( L-Theanine)
  • znižuje stres
  • vysoký obsah antioxidantov a aminokyselín → zvyšuje odolnosť organizmu 
  • znižuje úroveň zlého cholesterolu v krvi (LDL cholesterol)
  •  upravuje hladiny cukru
  • má vysoký obsah ľahko vstrebateľnej vlákniny čiže zlepšuje trávenie

Zelený čaj + Matcha imunita a koncentrácia je odlišný od ostatných, ktoré som zatiaľ chutnala. Ja som veľký fanúšik zelených čajov, ale tento je niečím iný.

Má príjemnú vôňu po ananáse, ale cítiť tam jemne aj zelený čaj. Chuťou je naozaj odlišný od ostatných zelených čajov. Po zaliatí sa šíri jemná ananásová vôňa a čaj má po vylúhovaní jemnú sladkastú chuť. Pri dúškoch cítiť arómu ananásu, zeleného čaju a je tam jemný náznak trpkosti.

Aj keď zabudnete na vrecúško, čaj nezhorkne a dá sa vypiť aj za studena. Viem si predstaviť rôzne kombinácie tohto čaju počas horúceho leta, napríklad s ľadom, limetkou, citrónom, kúskami ananásu a mätou. A určite takýto osviežujúci nápoj aj v lete vyskúšam. Teraz som skôr volila horúcu verziu, vhodnú na zahriatie celého tela a naštartovanie metabolizmu.

No a je to na vás, či si čaj osladíte cukrom, stéviou alebo medom, pretože každý obľubuje niečo iné. Ja mám čaje rada bez sladidla, ale manžel ten s medom, takže som ochutnala aj jeho verziu a musím uznať, je vynikajúci aj s lyžičkou medu a citrónom. 


Tak ako? Presvedčila som Vás zaliať si tento zelený zázrak?
Dajte mi vedieť budem rada.

Tatiana

Komentáre