Trošku iná

 Ahojte

Dnes som Vám chcela ukázať, že aj ja som obyčajná žena, ktorá nemá za potrebu  chodiť každý deň namaľovaná. Mám rada nie len výrazne namaľované oči, ale mám rada aj jednoduchosť. Nie je to toho veľa čo mám na sebe rada...ale teda nedám dopustiť na svoje oči a vlasy. Na to si potrpím☺


Milujem keď mám čerstvo umyté vlasy, čerstvo naolejované, keď cítim ich ľahkosť, vôňu a jemnosť. Ja vlastne milujem svoju hrivu...svoje vlasy☺
Vždy som túžila mať dlhé krásne vlasy...ak si dobre pamätám, tak na základnej škole boli dlhé po pás...teraz sa snažím aby boli vždy konce zostrihnuté, vlasy upravené, učesane a voňavé. Možno mi ani neuverite, ale ani raz som nemala vlasy farbené jedine melír aj to som si dávala 2roky do zadu na svadbu na presvetlenie kvôli účesu.


 Nie je podľa mňa nič krajšie ako prirodzená krása..nie len krása dosiahnutá štetcami a líčením.

Krása tkvie len v oku pozorovateľa a preto nie je všetko zlato čo sa blyští.

Veľmi rada sa fotím s dcérkou takto ráno pre mňa majú tieto fotky niečo do seba. Krásne, vyspaté, spokojné a hlavne prirodzené.



Pekný večer

Tatiana

Komentáre